Compostelagirl.reismee.nl

TERUGKEER

Na een veel te lange stilte dan eindelijk de terugkeer op mijn vertouwde blog. Gedemotiveerd door het verdwijnen van alle verhalen van 2013 en 2014 door een technische ramp, heb ik er nu veel zin in, want ik mis het. Ik heb wel altijd papieren dagboeken bijgehouden, en kijk ernaaruit om te vertellen over de vele gelopen caminos (zo'n 7600 kilometer, zie ook mijn geupdate profiel), de prachtige ontmoetingen, het leed en de humor, de inzichten, en de zes maanden toen ik in 2014 in Santiago de Compostela woonde en werkte op het Pelgrimskantoor.

Verder ga ik vanaf 20 april in twee weken over de Camino de Madrid van Madrid naar Sahagun lopen, en daarna engelse les geven aan Spanjaarden. Ik hoop ook te gaan gidsen, en op deze weg voort te gaan. Het lopen, stappen, wandelen, pelgrimeren heeft de afgelopen vier jaar mijn leven niet alleen veranderd, maar is een manier van leven geworden. Ik hoop dat mensen dat nog steeds interessant vinden, zoals voorheen, en ze te inspireren.

Tot snel, blijf trouw aan je weg, lief zijn voor jezelf en anderen, Ultreia, Willemijn.

Reacties

Reacties

jan

Hi Willemijn,
Dacht van de week hoe het met je is.
Echt leuk om je teksten weer te lezen.
Met een Pelgrim groet
Jan

Peter

Goed om je weer te kunnen mogen volgen... dikke zoen!

Fred

Wie had dat gedacht! Hebben elkaar op onze eerste Camino op 4 mei 2011 ontmoet (oudere Limburgse heer) maar jij bent blijven wandelen en genieten en beleven en ontroeren en-en-en.
En, natuurlijk ga ik weer je verhalen lezen!

Karina

Fijn dat je weer schrijft! Ik hoop je snel weer te zien op kantoor! Kus.

Tante Jane

Laat ik nou denken dat je wel aan Indonesie verknocht raakt, maar het wordt toch weer Spanje. Ik zit momente in Javea en heb het waanzinnig naar mijn zin. Loop ook veel, maar niet zo veel als jij. Wens je weer een heerlijk nieuw avontuur toe. ????????Jane

Elisabeth

Hi Willemijn! Leuk dat je weer op weg gaat ik zit inmiddels in Troyes, 16maart uit Maastricht vertrokken!! Buen Camino ook weer voor jou!

Monique Jansen

Hoi Willemijn,
We hebben elkaar 3 jaar geleden ontmoet, toen jij vrijwilligerswerk deed in l'Esprit du Chemin en ik daar overnachtte op mijn tocht van Maastricht naar Santiago.
Afgelopen maandag was ik in Saint Jean Pied de Port en zag dat l'Esprit du Chemin van eigenaar is veranderd en nu ook een andere naam heeft. Van iemand die daar als vrijwilliger werkt hoorde ik dat Huberta en haar man een nieuw pelgrimsonderkomen in Frankrijk zijn begonnen. Vraag me af of jij wellicht weet waar dat is.
Fantastisch dat je weer een camino gaat lopen. Heb me net aangemeld zodat ik je blogs krijg. Heb ze altijd met veel plezier en herkenning gelezen. Bon camino. Monique

Trees

Hai Willemijn, want ontzettend leuk om weer van je te horen en op deze manier met je mee te lopen en te genieten van je belevenissen. Een prachtige looptocht gewenst, Klaas en ik genieten op afstand met je mee. Buen Camino xx

irene engelhard

Hoi Willemijn, gelukkig je bent weer helemaal terug en je gaat weer een spannende en mooie tijd beleven, wat fijn om weer je verhalen en allerlei belevenissen te lezen, ik verheug mij iedere keer op je nieuwe verhaal.
Buen Camino xx

irene engelhard

hallo Monique Jansen, het nieuwe adres van l'Esprit du Chemin: Le Chemin, 588000 Anthien, France
www.espritduchemin.org
info@espritduchemin.org
tel.: 0033386 220 285

Marjanneke

dag Willemijn, wat leuk dat je weer bent gaan schrijven op het blow! Ik lees je verhalen heel graag en smul ervan. Ze nemen me in gedachten weer mee terug naar 2012, waar ik je ontmoette in lÉsprit du Chemin, aan het begin van mijn camino. Ik heb nog een leuke foto van je in de keuken. Als ge geïntereseerd bent, laat het me maar weten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!