Compostelagirl.reismee.nl

THUIS

Sinds alweer twee weken thuis, en dat voelt heerlijk. Na een geweldige vakantie in de mooie Gers, met uitzicht op de Pyreneeen, en een zwembad en barbeques, en veel zon, en samenzijn met mijn familie.

Het voelt natuurlijk ook vreemd om terug te zijn op je oude plek, in je oude regime, met de oude regels. Maar ik voel me erg goed, nog steeds heel licht en open en fysiek sterk, ik heb kennelijk die glimlach op mijn gezicht, want ik word er geregeld op aangesproken. Na twee tochten, die verschillend waren, maar beiden zo bijzonder en fantastisch, heb ik het idee dat het mij ten positieve verandeerd heeft, of in ieder geval een blijvende invloed heeft. Zoals een goede vriend zei, als je ook in Amsterdam elke dag hetzelfde benaderd als op de Weg, en bewust kiest voor de vrijheid om op een bepaalde manier te leven, blijft dat gevoel.

Ik ben bezig met er nog wat mooie gevolgen aan te geven, ik hou je op de hoogte. Truus, en alle anderen, dankjewel voor alle stimulerende reacties, tot snel, en (ik zag dat Ellen Degeneres hier ook altijd haar show mee afsluit, dus er zal wel iets inzitten...) lief zijn voor elkaar, tot de volgende Weg, Willemijn.

Reacties

Reacties

Truus

Dag lieve Willemijn,
Wat fijn om van je te horen. 'Toevallig' had ik mij voorgenomen om je deze week te vragen hoe het je thuis vergaat. Prachtig dat je je Camino gevoel zo weet vast te houden in het volledig andere ritme van Amsterdam. Als je meer belevenissen wilt delen, ik lees of hoor ze graag.
Een hele warme groet,
Truus

danny

Welkom thuis!, wat fijn dat je de gers ook zo fijn vindt om er ook nig een vakantie te vieren! Prachtig stuk frankrijk. Ik kom je vast weer tegen hier in ansterdam.

Elisabeth

Nou Willemijn dat is dan weer een parel aan je ketting toch!
Hou vast zou ik zeggen!
Alle goeds gewenst!

irene engelhard

hallo Willemijn, dit keer heb ik je weinig geschreven, maar van ieder verhaal zo genoten en zie ik mij zelf ook weer op de camino, ik wens je nog een hele fijne tijd thuis met vrienden en familie en weer tijd voor een volgende tocht

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!