Compostelagirl.reismee.nl

DO. 19 JULI - DAG 108 - SANTIAGO! - (TOTAAL 1423 KM)

Ik ben er, voor de tweede keer, en toch weer heel mooi, en anders. Een groot verschil is allereerst het weer, nu prachtig warm zomerweer, 30 graden, dan is het wel even echt genieten, alles en iedereen buiten, tot laat, heb lekker twee dagen extra hier. Bovendien is die spanning van vorig jaar er niet, en ga ik nog verder. Morgen neem ik de bus naar de kust ( ik heb de hele tijd dat nummer van Maggie McNeal in mijn hoofd, voor de kenners/leeftijdgenoten). En dan nog een kleine drie weken door de Picos de Europa, de bergen, moet erg mooi zijn. En dan ga ik mijn Compostela halen, het officiele bewijsvan de bisschop dat je naar Santiago gelopen bent. Ook zeker terug naar het loop-regime, lekker simpel leven, hier is het even lekker genieten en vooral heelgeweldig eten. Ik heb vanmiddag op de markt scheermessen gekocht, en die maken ze dan ter plekke voor je klaar, beetje brood erbij, en waag het niet om citroen te vragen....Daarnet in een pinxos-bar met wel 50 verschillende soorten uitgestald, wat een luxe, maar niet duur, een gezellige chaos.

Kortom, wederom een hoogtepunt tussen al het indrukwekkends, ben inmiddels wel zo relaxed als een ui, sorry als mijn nederlands af en toe niet klopt. dankjulliewel voor de mooie reacties, ik mis jullie echt wel, even een borrel delen en lekker bijjkletsen. Ik stuur de warmte en de rust jullie kant op, tot snel, lief zijn voor jezelf, Willemijn.

Reacties

Reacties

Ben & Wade

Hoi Willemijn, we hebben je camera vandaag ontvangen, morgen ga ik de foto's downloaden. Ik kom net terug uit Oeganda en Wade was vandaag op zijn werk in Haarlem...
We missen je reuze, maar we zijn ook blij dat je het zo naar je zin hebt :). Voor nu, liefs en Moedig Voorwaarts. Zoen.

Karina

Je bent er! Yeeey! Vraag de zon om ook eens af en toe deze kant op te wandelen. Geniet nu van de welverdiende rust aan de costa. Dikke zoen uit druilerige Am*dam!

irene

lieve willemijn,
wat heerlijk dat je nog zoveel tijd hebt om te genieten, je gaat ook de picos lopen, dit moet heel mooi zijn, ik lees welke indrukken de picos op je heeft, wens je een hele mooie tocht en dan weer de compotolaat, ik ben er nog steeds trots dat ik dit gehaald heb,
lieve groet en tot de volgende keer, ultreia!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!