Compostelagirl.reismee.nl

DAG 1 - AVALLON/VEZELAY - 22 KM

Een kort bericht, van een vermoeide maar voldane pelgrim. Het was heerlijk, het gevoel is er nu al snel door vorig jaar, maar de voetjes en het lichaam moeten natuurlijk nog even wennen...Bovendien is de rugzak wat zwaarder, vroeger in het jaar, en niet dat zomerweer van vorig jaar. Dus kan ik de warme kleren nog niet eruitgooien, zoals het grootste deel van de vorige tocht. En er is trouwens heel slecht weer voorspeld, 'on vera', zoveel geluk als ik vorig jaar heb ontvangen van de weergoden, zal niet snel herhaald worden.

Gisteren in de trein een een beeldschone jongeman naast me, typisch Parijzenaar, heel beleefd, maar wel opgetrokken wenkbrauwen toen ik van de door mijn moeder liefdevol belegde bruine broodjes zat te genieten...

Het is heerlijk weer in de natuur te zijn, de rust en de stilte, wel springende lente-koeien (ik denk dat ze voor Campina werken), maar ik mis dit jaar mijn lammetjes, die me door heel Nederland al stuiterend begeleidden.

Eén nadeel, ik weet nu, in tegenstelling tot vorig jaar, hoe erg ik jullie ga missen, iedereen heel erg bedankt voor alle reacties, aanmoedigingen, groetjes, ik loop met een warm hart...Tot snel, lief zijn voor jezelf, x Willemijn

Reacties

Reacties

Peter

Lieverd,
Ik baal ervan dat ik je afscheidsdrink heb gemist, maar wens je veel succes en plezier deze tocht!!!
Dikke zoen XXX

danny.

Geniet schat!!!, kijk die wijde wereld in en lach!!!.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!