Compostelagirl.reismee.nl

IN GESPANNEN AFWACHTING

Heel erg bedankt voor alle reacties, dat ondersteunt me weer extra in het gevoel dat ikwederom de juiste weg ingeslagen ben. Ondanks het feit dat ik nog steeds mijn huis niet definitief kwijt ben, wel een paar geinteresseerden, ga ik er nog steeds vanuit dat ik 1 of 2 april vertrek. Dus in gespannen afwachting, en vooral heel veel zin, om weer te gaan lopen en mensen te ontmoeten en de natuur in te gaan. Ik houd jullie op de hoogte, tot snel, geniet van de weg met deze mooie lentedagen, Willemijn.

Reacties

Reacties

jacobine

Lieve Willemijn,

Mooi...je hart volgen...doe het! het is het meer dan waard.
Dikke zoenen.

Truus

Dag lieve Willemijn,
Het is bijna zover. Morgen? Overmorgen? Ik lees het ongetwijfeld binnenkort wanneer het zover is. Maar ik wens je alvast een prachtige, inspirerende reis. Met bijzondere ontmoetingen en belevenissen. Ik verheug me nu al op je verslagen.
Een warme groet van mij.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!