Compostelagirl.reismee.nl

NIEUW BEGIN

Hallo allemaal,

Vandaag een nieuw begin van een een nieuw avontuur : begin april ga ik weer lopen, vanuit Vezelay (Fr), via Limoges dus de meer westelijke route, naar de Pyreneeen, waar ik in Saint Jean Pied de Port twee weken in de herberg l'Esprit du Chemin ga werken (zie ook hun eigen website : www.espritduchemin.org). Daarna wil ik nog in Spanje gaan stappen, waarschijnlijk de route El Norte, langs de noordkust, en misschien ook nog ergens anders werken, ik zie het wel...

Dit stukje is ook bedoeld om je te laten controleren, of je nog steeds mijn verhalen op de blog wilt ontvangen, ik ga in ieder geval onderweg schrijven.

Het gaat nu heel snel, ik heb er veel zin, tot snel, lief zijn,

Willemijn

Reacties

Reacties

Ria en Bart Bakker

Heel leuk om je te volgen .
We hebben elkaar ontmoet in april in België
Wij hebben vorig jaar gelopen van Rocroi grens België naar Santiago de Compostella
Als je interesse hebt willen we ons reis verslag wel door mailen.

Groet Ria en Bart Bakker Veenendaal

jacobine

knuffels

Angélika

Hi Willemijn,

Wat leuk om te lezen dat je weer een prachtige wandelreis gaat maken! Je bent een bron van inspiratie voor me doordat je doet wat je graag doet

XXX

Fred van Neerven

Hoi Willemijn,

Na onze ontmoeting in het voorjaar van 2011 in La Chaussee-sur-Marne ben ik in 2011 nog tot Vezelay gekomen en heb daar de zegen van de zusters en broeders ontvangen.
Leuk te horen dat het weer kriebelt en dat je gaat hospitaliseren.
2 bekenden van mij (Ton en Frans) zijn op 5 maart j.l.
vanuit Horst aan de Maas vertrokken, misschien zie je ze onderweg nog of in St. Jean Pied de Port.
Heel veel mooie dagen en ontmoetingen toegewenst, ik zal je volgen.

Peter Snijders

Ik ga je weer volgen... spannend!!!

Evelien

Vorig jaar waren je verhalen erg mooi om te lezen. Succes met je nieuwe wandeling

stef sahertian

heb genoten van je verhalen. 29 mei ga ik de camino lopen. sjpdp tot pamplona daarna van santander de kustroute. 5 weken. ga je weer volgen. succes.

Ton van Opstal

Dag Willemijn, wij hebben elkaar in Roermond bij de pelgrimsmis ontmoet. In middels heb ik 4 maanden gelopen van Eindhoven naar Finnesterre en ik snap zo ontzettend goed dat je weer gaat lopen. Bij mij is het voorlopig helaas niet mogelijk. Wel vreselijk genoten van mijn tocht. Heel veel plezier bij je nieuwe tocht en het werken in st Jean pied de port

agnita

Hoi WILLEMIJN, wij kennen elkaar uit Huissen, ik vind het erg leuk om jou weer te gaan volgen op je blog,

Ik vind het bijzonder prettig om jou verhalen te lezen en jou te volgen,
Heel veel succes met de voorbereiding.
groetjes,Agnita

josina

Willemijn, heel veel succes met de voorbereiding.

Ik vind het bijzonder leuk om je verhalen te lezen en de route te volgen.

Groetjes,

Josina van Urk-Weber

jane(tante)

Geweldig dat je weer op pad gaat. Je kon wel een kind van mij zijn. Volg je weer met veel belangstelling. Good luck

John

Hoi Willemijn,

Heerlijk dat je weer op pad gaat. Geniet ervan.
Wens je veel goeds toe tijdens je reis en verblijf in la douce France en Spanje.
Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!