Compostelagirl.reismee.nl

THUIS

Lieve allemaal,

Sinds een week thuis, en dan gaat het allemaal ineens heel snel, je ervaring van tijd is hier heel anders dan tijdens het lopen, daar kom je snel achter. Bovendien had ik een bruiloft, gefeliciteerd lieve Eelco en Jerry, een geweldige en emotionele ervaring, die de perfecte afsluiting was van een intense periode...

En nu is het wel erg wennen, een beetje een gat, maar dat is niet erg, maar ik mis het lopen, de routine, de natuur, de stilte, mijn rugzak, de ontspanning. Ik heb hier veel dingen en mensen om dankbaar voor te zijn, maar het is gewoon wennen, ook volgende week als ik weer ga werken. Bovendien ben ik zo dankbaar voor het feit dat ik heb mogen en kunnen doen. Iedereen heel erg bedankt voor de ondersteuning en de positieve reacties en de felicitaties, zonder jullie had ik het niet gekund.

Ik wil graag proberen is te doen met deze bijzondere ervaring en dit gevoel vasthouden : ik denk bv aan het lopen met mensen en praten; of het advies geven aan mensen die ook zoiets willen; en ik wil graag iets doen met deze blog, ik heb nog drie geschreven dagboeken, en het lijkt me erg fijn om te blijven schrijven. Dus ik houd me aanbevolen voor suggesties, ideeen, advies.

Lieve allemaal, bedankt voor alles, tot snel, lief zijn voor elkaar, Willemijn

Reacties

Reacties

josina van urk

lieve Willemijn,

Nog proficiat, wat een prestatie!

Geniet maar van de vele indrukken.

Wij wensen je nog veel geluk.

Groetjes,

Josina en Jan van Urk

Karina

Je hebt mij in ieder geval geïnsprireerd met je tocht. Dinsdag vertrek ik naar Zuid-Limburg, waar ik 90 km in 6 dagen ga lopen. Peanuts vergeleken bij jou:) Als ik terugkom, gaan we 2 wekjes samen werken. Ik verheug me er al op! Enne.. wandelen kun je overal. It's a way of life.

martin en dori heijmans

hallo Willemijn
Wat een prestatie heb je geleverd.
Maar nu weer de normale dingen van alle dag.
Denk dat dat heel moeilijk zal zijn, maar hou de dingen vast van onderweg.Je bent in ieder geval een grote levenservaring rijker.
Wij vertrekken volgend jaar vanuit Postel en wij hopen dat ook wij het gaan halen.

Bedankt voor al je leuke verhalen en wij wensen je een Buen Camino op je verdere levensweg.
groetjes Martin en Dori

Jerry & Eelco

Bedankt lieve schat voor alles deze bijzondere weekend ! We had a wonderful wonderful experience - 120% better than we could have imagined. Thanks for your part in making it that way. I never felt so much positive love and energy as when we came into the building. Take care of yourself now while we are away and remember (even if you feel a bit down) that Love IS Everywhere and I think you know that better than anybody now ! Veel liefs en kusjes Eelco & Jerry xx xx

Truus

Dag Willemijn,
Zoals jij het lopen mist, mis ik je verhalen erover.
Ik woon in Ermelo, op de Veluwe, heb een hond en hou van wandelen. En ik heb al enige tijd geleden besloten om in 2016 de voettocht naar Santiago de Compostella te maken. Inmiddels het Religieus Museum te Uden bezocht, waar tot oktober een tentoonstelling is over de Camino. Tevens een aantal boeken erover gelezen en vele websites bezocht.
Mocht je zin, tijd, gelegenheid hebben: neem gerust contact met mij op om een wandeling (met hond) op de Veluwe te maken. Ik luister graag naar je ervaringen. Mijn mailadres is truusromijn@gmail.com.
Maak het goed.
Truus

Hans Stam

Dag Willemijn,
Heb je verhalen vandaag en gisteren allemaal gelezen.
Je hebt een prachtige reis gemaakt, met veel voor mij herkenbare punten, omdat ik dezelfde route liep in 2009.
Al die bijzondere ervaringen geven je een heel bijzonder gevoel. Je zult merken dat je daar nog lang niet van af bent en zelfs dat je daar nooit weer helemaal af komt.
Ik wens je toe dat je er nog heel lang van mag genieten.
groet,
Hans

hanna

hoi willemijn, ik wil als het lukt ook gaan, ben ook vrouw, 46, maar mijn grootste twijfel is of ik het niet te eng vind alleen. hoe veilig heb je je gevoeld?! hanna

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!