Compostelagirl.reismee.nl

DAG 137 - MELIDE/RIBADISO DA BAIXO - 11 KM

Totaal : 2808 km.

Deze korte wandeling expres zo gepland, er is hier een hele mooie albergue, en dan komt het morgen helemaal goed uit. het enige was, dat dit op volgorde van aankomst was, dus dan ga je je toch lopen haasten...zoveel mensen : strompelend, hinkend, in verband, met krukken, oude, jonge, dikke dunne, maar het loopt toch allemaal, voor sommigen meot je toch echt bewondering hebben ; hele families Spanjaarden, die het als gewoon een weekje goedkope vakantie zien ; overigend ook steeds meer taxi´s en busjes! ; grpejes jongemannen (Sp of It), die elke avond teveel drinken en die overdag bijna niet meer kunnen lopen, in die hitte, ik zag er 2 in slechts hun onderbroek...; vrouwen-meisjes in de meest modieuze outfits, hiervoor nooit gezien ; Ik kijk t allemaal aan en geniet toch, er zijn nog meerdere goeie documentaires en films te maken!

Dus was ik om 11 uur(!) bij de albergue, die om 13 uur openging, rugzakken op een rij, ik was samen met een hele leuke spirituele Mexicaans-Indiase familie de eerste. Binnen een uur stond er een rij van een man of 50, beetje rondhangen, koffie drinken, internettten, Eindelijk naar binnen, inderdaad de moeite waard, authentieke oude geboutjes, gerestaureerd, ruim, goede bedden, grote wc-douches. Enorme lap grond erbij, aan riviertje, prachtig.

Lekker buiten eten, tent ernaast, alle talen hoor je door elkaar, nog een dag, lieve allemaal, tot snel, lief zijn voor jezelf, Ultreia, Willemijn

Reacties

Reacties

Evelien Ran

He Willemijn, bedankt voor dit 1 na laatste verhaal, ik zal je verhalen missen. Heel veel succes morgen met je laatste tocht. Tot morgen bij de webcam, en daarna bij Jeremy&Eelco.

Mike en Taco

Hoi Willemijn wij hebben een enorme bewondering voor wat je bereikt hebt. Ze zeggen dat het reizen belangrijker is dan het bereiken van het eindpunt maar na een lange loop en de finish in zicht is vind ik de eindsprint toch heel zoet en lekker! Succes en veel plezier morgen, wij denken aan je.

kaaskop1966

Hoi Willemijn, maandag is het Maria-Hemelvaart en dat word daar waar jij nu zit waarschijnlijk wel groots gevierd. Fijne dagen in Santiago.

agnita

Hoi Willemijn,

Even een remainder ik ben de vriendin van Katrin die nu lekker in de zit in Egypte, in een all inclusive, dus dat is chillen.

Wat jij gepresteerd vind ik fantastisch, zo relaxed, ge wandeld je niet gek laten maken door de meute,

Maar vooral hoe je alles beschreven hebt elke dag weer ik zal je missen en zeker je mooie verhalen.

We zullen elkaar ooit een keer ontmoeten,
Geniet nog van alles.

Ik zal lief zijn voor iedereen, van jou geleerd,

Groetjes Agnita

danny

Zo schat, vandaag in de zon (ja ja ...) Eens een inhaalslag gedaan en een groot aantal verhalen gelezen. Gelijk de webcam opgezocht en om 18.00 ga ik je proberen te zoeken tussen de massa mensen. Proficiat met deze bijzondere dag na zovele stappen in je leven. Warme omhelzing van mij.

Truus

Dag Compostellagirl,

Even je geheugen opfrissen: ik ben de schoonzus van Agnita, die je vanmorgen om een uur of elf een mailtje stuurde.
Ook ik leef mee en voel nu al een brok in mijn keel als ik je in gedachten in Santiago de Compostella aan zie komen.
Dank voor je prachtige verhalen. Hopelijk schrijf je ook nog hoe het voor je is om thuis te komen.
Met warme groet,
Truus

Mark

Hey Willemijn, fantastisch dat je in Santiago bent aangekomen, helaas heb ik je niet op de webcam vanavond gezien want de zon scheen vandaag, ik zat op t terras bij Walem en was natuurlijk te laat... Ik verheug me erop om je in september te zien en veel plezier tijdens je tocht naar Finisterre! X Mark

Jacqueline Bot

Ha Billy,
Was na mijn vakantie aan het bijlezen, zie dat ik net je webcamoptreden heb gemist. Geweldige reis heb je gemaakt, fijn dat we met je mee mochten kijken! Het zal vast heel raar zijn om weer terug te gaan naar Adam, maar voor ons is het natuurlijk wel leuk je weer bij het Aidsfonds te zien. Geniet van je laatste week Spanje, tot snel!

Mark Coutinho

Hoi Willemijn,

Lees nu na mijn vakantie je berichten en inderdaad: je hebt het gehaald!
Een ongelooflijke prestatie dat niets dan respect van mijn kant oplevert.

Geniet van de rest van de tijd aldaar en hopelijk tot snel weerziens!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!