Compostelagirl.reismee.nl

DAG 131 - CACABELOS/VEGA DE VALCARCE-25 KM

Totaal : 2684 km.

Beginnen langs de weg naar Villafranca, mooi stadje aan de rivier, tijdens het lopen uitzicht uitzicht op prachtige groene wijngaarden, met mijn gedachten in mijn stadje Amsterdam, waar iedereen zich aan het klaarmaken is voor de botentocht, hopen dat het droog blijft...Het was grijs en mistig, en langzaam kwam de zon door, en geloof t of niet, de grootste en dikste en felste regenboog recht voor me, alsofik m kon aanraken. Hoesymbolisch is dat, voor al mijn vrienden in the GayPride, dat verzin je toch niet...Even met vriendje Wade gebeld, en toch wel een beetje heimwee, maar dat gaat altijd weer snel over. Door paar dorpen, steeds evenwijdig aan de snelweg, jammer, slapen in Vega de Valcarce, daar zit een Braziliaanse herberg met nederlandse hospitaleraJoke, heel gezellig, ik ben erg verwend, en er waren maar 4 mensen! Heerlijk gegeten, de was gedaan, een pelgrim is met deze basale dingen erg gelukkig...

Lunch: bocadillo kaas-tomaat-knoflook

Diner: Braziliaanse salade+hete worst met saus-rijst-groene groente, dat is lang geleden..

Lieve allemaal, face the world with sun in your face and the windin your back, lief zijn voor jezelf, totsnel, Willemijn

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!