Compostelagirl.reismee.nl

DAG 125 - LEON/VILLAR DE MAZARIFE - 23 KM

Totaal : 2555 km.

Na het onvermijdelijke stuk snelweg en lawaai, de variant genomen, omdat die 13 km loopt over de ¨paramo¨ , het ruige landschap van de provincie Leon. Fantastisch, leegte, echt stil, deed me aan Amerikaanse western denken, droog gras met struiken en boompjes, zelfs aan de Brabantse heide waar ik overheen liep. In dorp kamer in albergue, totnutoe erg rustig! Dorpje van helemaal niks, wel klein kerkje met ooievaars, zoals overal hier. Na het eten beste moment, in de tuin in ligstoel, prachtige avond, zonsondergang met uitzicht over de vlakte, bergen in de verte, klepperende ooievaars, stilte, heerlijk relaxeden gemijmerd, en dus ook goed geslapen.

Lunch: bocadillo chorizo

Diner: salade met dressing(voor t eerst) en zonnepitten+pompoensoep+groente-paella+rode wijn

Dit is de tekst op het graf van Willem Jan, hebben E&J me verteld, zo waar en zo ontroerend:

Als je verdrietig bent, blik dan in je hart, en je zult zien, dat je weent, om wat je vreugde schonk.

Lieve allemaal, lief zijn voor jezelf, veel plezier dit feestweekend, hoop dat het weer meewerkt, drink een glaasje op jullie, tot snel, Willemijn

wade

Will be drinking a glass for je this weekend and thinking of you whilst celebrating Gay Pride, miss you x

Eelco G.

Hallo lieverd, zaterdag begon heel veelbelovend, maar het is later op de dag enorm gaan regenen. Heel erg jammer voor al die mensen die zo veel tijd in de voorbereidingen hebben gestoken. Nu in Bangkok met een leuke bemanning en heb zojuist je laatste verslagen gelezen (06.15!). Het gaat nu opschieten. Fantastisch om te lezen dat je nog steeds zo geniet. Liefs vanuit Bangkok en bedankt voor je lieve kaarten. Eelco. xxx