Compostelagirl.reismee.nl

DAG 123 - BERCIANOS/MANSILLO DE LAS MULAS - 26 KM

Totaal : 2512 km.

Vandaag precies 4 kalandermaanden aan het stappen!

En ik realiseerde me ineens, dat het Gay-Pride is, hoe staat het ermee, gang, Hans, Hans, Marcel, Maud, Sjoerd, Martin, en de rest? Ik zal het missen voor het eerst in jaren, en aan jullie denken, laat het ajb beter weer zijn dan vorig jaar!

Eerste 2 uur door leeg, braakliggend land, geen landbouw, soort verdroogde steppe, wat mij betreft net zo zwaar fysiek/mentaal als voorheen, grappig toch. Maar ik vind het heerlijk, de rust, bijna een soort trance. De regering heeft er in hun oneindige wijsheid duizenden platanen geplant, het is het langste stuk originele Camino, maar die doen het hier slecht, hebben natte voeten nodig, grootste deel verpietert.Het belangrijkste te vertellen, is dat het inmiddels Spaanse zomer is geworden, heet, 30 graden plus, zwoel, ´s nachts ook. Via El Burgo Raneros, Reliegos, onder de snelweg door, en weg weg, heerlijke stilte.

Salpen in Mansilla de las Mulas, niet mooi, wel gezellig stadje, allemaal straatjes/steegjes zonder auto´s, barretjes, restaurantjes. In de albergue municipal, hartstikke druk en vol, bovenbed, vanaf nu veel Spanjaarden, Italianen, hebben vakantie, veel fietsers. Lag ik in mijn (boven)mandje om 21.30, doppen in, begonnen ze buiten nog even gezellig te feesten, een bruiloft of voetbal ofzo, inclusief vuurwerk, ik moest er gewoon hardop om lachen, in mijn lakenzak, want hele nacht bloedheet.

Lunch: gefrituurde calamares+sla+bier(veel te veel)

Diner: paar tapas

Lieve allemaal, ik heb mijn ticket, ik vlieg terug op 22 Augustus, en kom via Barcelona aan in Amsterdam om18.10 uur, raar idee.

Lief zijn voor jezelf, geniet van de GayPride en de Hartjesdagen, drink een borrel mee, tot snel, Willemijn

Reacties

Reacties

Kosmo

Hey Willie, Tijd al niet gemaild maar natuurlijk wel je verhalen gevolgd. De vrienden van Pien in Bilbao waren moeilijk te bereiken en heb gisteren pas hun adres en nummer gekregen. Maar ja, je bent al ver voorbij Bilbao. Raar idee dat je nu eindelijk op je bestekmming aan gaat komen na al dat geloop:-) Ik heb net eindelijk ticket geboekt naar Santiago. Ik vlieg samen met Richard op 15 augustus en komen daar om half zeven 's avonds aan. Twee nachten in Santiago en daarno nog een week naar de kust. Is je planning nog steeds om de 14 e aan te komen. Als je een dagje pauze neemt dan kunnen we je opwachten aan de stadspoorten!
Ik bel je morgen ff.
Dikke kus,

Ro

Karina

Nog 2 dagen tot de Canal Parade! Sjoerd heeft erg zijn best gedaan met de kostuums. Hans huppelde gisteren aan de receptie voorbij in een korte lovertjes creatie. Hij is vasbesloten dit jaar zijn benen niet te scheren:) Voor zaterdag is het nochtans slecht weer voorspeld. Ik hoop niet dat het zo koud is als vorig jaar..

Anne is maandag geopereerd aan haar heup. De eerste berichten zijn voorspoedig. We hebben voor 3 maanden een invalkracht via de uitzendbureau. Een leuk meisje..

Je bent er al bijna. Veel succes met de laatste loodjes. Steek ook een kaarsje aan voor ons Amsterdammers:)! x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!