Compostelagirl.reismee.nl

DAG 118 ´- HONTANAS/BOADILLO - 29 KM

Totaal : 2411 km.

Yes, het echte werk is begonnen, en ik ben in mijn element. Vijf km naar de ruines van het Klooster van San Anton, van de orde van de Antonianen, die het teken tau (griekse t) droegen ter herkenning, en die beroemd waren om hun barmhartigheid. Alleen al de ruines zijn enorm en indrukwekkend, hoe groot moet het complex destijds wel niet geweest zijn. door naar Castrojeriz, iets grotere plaats, met een weids uitzicht over de vlakten. Via Puente Fitero, kleine albergue in veld, oud kerkje, gerund door italianen. Lunchen in Itero de la Vega, niet veel, en dan de Tierra de Campos in, de eindeloze steppe., geen schaduw, tot Leon. Wij hebben erg veel geluk, want er zijn wolken, windje, zeer aangenaam, je moet hier toch niet met 40 graden lopen. tien km stappen, even doorzetten, maar ik vind het heerlijk, genieten. slapen in Boadillo del Camino, slaperig dorp metmooie grote kerk met ooievaarsnesten, die zitten te klepperen.Daarnaast de albergue, druk, met zn allen gegeten. iedereen heeft het over amy Winehouse enhert drama in Noorwegen, dan voel ik me wel heel vwer weg van de actuele wereld.

Lunch: bocadillo tonijn-tomaat

Diner : groente- en kikkererwten-chorizo-stoof + kip-salade + ijsje + rode wijn

Lieve allemaal, lief zijn voor jezelf, tot snel, Willemijn

Reacties

Reacties

agnita romijn

Hallo Willemijn,

Even voorstellen ik ben een vriendin van Katrin,
en ik volg je al vanaf 1000km..

Steeds moest ik luisteren naar de enthousiaste verhalen van Katrin, niet vervelend overigens.

Waarop ik haar heb gevraagd of ze mij jou mail niet kon doorsturen nou dat is gelukt.

Nu wil het geval dat mijn schoonzus Truus (vandaag jarig), heel veel interesse heeft om de zelfde wandeling te gaan maken.

Ik heb haar ook weer jou mail door gestuurd, en ook zij volgt jou op de km.

Truus heeft een keer gereageerd op jou mail en gezegd dat ik jou ouders ken, maar dat is niet zo.

Ondanks ik je nog nooit gezien heb lijkt het alsof ik je heel goed ken inmiddels, wanneer je straks terug bent gaat Katrin iets arrangeren zodat we elkaar echt kunnen ontmoeten.

Ga zo door je doet het perfect.

Wij zullen lief zijn voor elkaar.

Groetjes Agnita

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!