Compostelagirl.reismee.nl

DAG 114 - BELORADO/AGES : 28 KM

Totaal : 2325 km.

Ik heb een heel lang ingewikkeld verhaal over een Nederlander, heb er 4 maanden bijna geen ontmoet, en deze bleek geestelijk gestoord te zijn, Ik ga jullie niet met de details lastigvallen, maar het leek erop dat hij schizofreen is ofzo, en gestopt was met zijn medicijnen. Een paar anderen kenden hem al een paar dagen, hij heeft mij en een ander meisje verbaal zeer agressief aangevallen, en is steeds meer doorgedraaid, ´s nacht in de herberg ook, waar ik gelukkig niet sliep. Een aantal mensen wilden iets doen, politie bellen of hulp zoeken, of proberen in ned iemand te vinden, maar toen was hij al Burgos voorbij en wist niemand waar hij was. Zo zie je, er loopt hier van alles, maar dit is wel een uitzondering hoor, iedereen was geschrokken, ik ook natuurlijk, maar ik heb het ook snel achter me gelaten. De meeste mensen zijn gewoon aardig, alle leeftijden en soorten en nationaliteiten, met de een heb je meer een klik dan met de ander.

En nu terug naar de dagelijkse gang van zaken, naar het mooie stappen op de Camino. Via Tosantos, waarboven een kapel is uitgehakt in de rotsen, waar vroeger hermieten leefden. Dan Villambistia, en Villafranca Montes de Oca, gewoon voor de mooie namen, eindelijk weer een beetje een echte steile klim, en bossen, stilte, helemaal prima, bloeiende heide. Slapen in Ages, leuk dorp, helemaal gericht op de pelgrims, herberg San Rafael, slapen met 3 op een kamer, doodstil.

Lunch: bocquerones + brood

Diner: kikkerwten-chorizo+vegetarische paella+taart+rode wijn

Lieve lezers, voel me hier erg thuis, raar is dat toch, terwijl ik het leven van een zwerver leidt, letterlijk, lief zijn voor elkaar, tot snel, Willemijn

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!