Compostelagirl.reismee.nl

DAG 106 - PAMPLONA/PUENTA LA REINA - 24 KM

Totaal : 2148 km.

Vandaag weer helemaal mijn mojo terug : lekker lopen, warm met stevig windje, ideaal om te wandelen, lopen zingen ( it´s such a perfect day..)en lachen. Het kwam vooral ook doordat ik nu echt op de camino liep, zoals ik het al zolang, een paar jaar in mijn hoofd had, door het vele lezen, surfen, praten, kijken, erover, veel meer als over het voorafgaande, omdat er nu eenmaal veel meer ter beschukking is. Heel bijzonder om er dan ineens in het echt te lopen, als in een film, zomooi, de zandweggetjes tussen graanvelden, heuvels, lagebergen in de verte, alles in zachte aardekleuren, met de zon erop, bijna het tegenovergestelde van april-mei.Was weer even overvallen door de drukte, zoals toen in Le Puy, maar weet hoe mijn rust te vinden.Ik ben niet mensenvrezend geworden ofzo, inregendeel, praat met velen zoals julliie weten, maar grote groepen gillende niet.pelgrim.achtige lopers is toch even wennen. Het contact is ook anders, veel oppervlakkiger, en dat is jammer.

Na stevige klim, langs monument voor in 2002 gestorven Belgische pelgrim, Alto del Perdon, voelt añsof je het al kent, zeer bekende beeldengroep bovenop berg, metalen pelgrims in de eeuwige wind, opschrift : Waar de weg van de wind de sterrenweg kruist.

Slapen in prachtig Puntal la Reina, met beroemde oude stenen brug met 6 bogen, in albergue met zwembad, 6 euro.

Lunch : bocadillo vlees+kaas+tomaat

Diner : macaroni-kaas+omelet+salade+yoghurt+rode wijn

Er volgt meer, muntjes op, lief zijn tot snel, Willemijn

Reacties

Reacties

Sint-janshoeve..; Maaseik

Alle foto's al bekeken, prachtige, maar nergens stond de ware >Jacob vermeld, misschien vergeten... even in de war... kan de beste overkomen... veel geluk er mee...
Groetjes....Marcel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!