Compostelagirl.reismee.nl

DAG 103 - RONCEVALLES/ZUBIRI - 23 KM

Totaal : 2103 km.

Ben als een van de laatste uit de slaapfabriek weggegaan, 8 uur gaan de deuren dicht. Vanaf 6 uur gaan de eersten ritselen en opstaan en weg, voor mij absoluut niet nodig, maar mensen zijn bang voor lange etappe, warmte, en lopen elkaar ook op te ..., ik doe lekker rustig aan, voorzover mogelijk, altijd gedaan. Ideaal wandelweer, wolken, warm, windje, graadje of 25. af en toe mooie oude pelgrimspaden, af en toe door dennenbos, lage bergen, soort dal. Onderweg monumentje voor in 2002 overleden Japanner, met het vriendelijk verzoek in diverse talen geen steentjes erop te leggen, wat op de Chemin/camino een gewoonte is. Dus wat doet iedereen, een enorme berg dennenappels, dat vind ik toch mooi...Zubiri niet bijzonder, was leuk dorpje in dal, maar nu overschaduwd door een werkelijk gigantische magnesium-fabriek, zal wel werkgelegenheid opgeleverd hebben. Slapen in pensionnetje, voor 16 euro eigen kamer, badkamer, tv. Slapen is hier sowieso nog goedkoper dan het al was, in de refugio´s is het tussen de nul en de 10 euro. Vandaag gedaald, met paar kleine klimmetjes, van 950 naar 550 meter.

Lunch: bocadillo(sandwich)chorizo

Diner: knoflooksoep+kip-friet+ flan + rode wijn

Lieve allemaal, hier ook veel meer internet ter beschikking, tegen betaling, dus ik blijf jullie nu weer zeer geregeld lastg vallen, dankjullie heel erg voor de postitieve reacties, je wil niet weten hor goed dat voelt zo lang en zo ver weg...Tot snel, lief zijn, Willemijn

Reacties

Reacties

Karina

Je mag ons lastig vallen zo veel je wilt:))
Toi toi, meid!

Marieke

Lieve Willemijn,

Via deze weg eventjes gezien je mailbox vol zit ;-)

Hoe gaat het met je? wat een tocht heb je er alweer opzitten, je wordt hier goed gevolgd door iedereen kan ik je vertellen...

Ik heb even een vraag aangaande werken voor je, ik wil je vragen om (na aanleiding dat jij aangaf dat je begin september er weer bent en kunt werken) van 6 t/m 17 sept alle diensten van Karina te werken? Dat betekend de dinsdagen 9-17u, woensdagen 10-16u en de vrijdagen 9-17u?

Ik lees graag een bevestiging dat je dit hebt gelezen van je.

Heel veel succes nog dame!

Groetjes Marieke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!