Compostelagirl.reismee.nl

DAG 101 - OSTABAT/SAINT-JEAN-PIED-DE-PORT - 22 KM

totaal: 2054 km.

Emotioneel moment toen ik de oude stadspoort doorliep, het historische stadje in, erg mooi, toeristische trekpleister. Mensen keken een beetje raar naar me, dat interesseert me al heel lang nog minder. Toch weer belangrijke mijlpaal, beginpunt Spaanse Camino, en morgen de Pyreneeen en de grens over. Ineens heel erg druk, heeel veel pelgrims, soort opgewonden sfeer, de meesten beginnen hier, voel me wel buitenbeentje. Gelukkig word ik in de herberg L'esprit du Chemin zeer hartelijk onthaalt door de nederlandse hospitaleros, die begrijpen het. geweldige plek, heel persoonlijk, heerlijk gegeten, zou ik zelf ook wel willen hospitaleren.

GROOT NIEUWS: ik heb eindelijk de foto's op cd laten zetten en naar mijn grote vriend Ben gestuurd, die ze hopelijk op de blog gaat zetten!!

Lunch: omelet-kaas

Diner: vermicelli-soep+salade+pasta+nasi goreng!!!+rode wijn

Wandelaar,jouw voetstappen zijn de weg, niet meer;

Wandelaar,er is geen weg, de weg maak je al lopende.

Al lopende maak je de weg, en als je omkijkt,

zie je het spoor, dat je nooit meer zult bewandelen.

Wandelaar, er is geen weg,alleen de rimpelingen van de zee.

Antonio Machado

Lieve allemaal, lief zijn voor elkaar, tot snel, Willemijn

Reacties

Reacties

Karina

Yey! Binnenkort foto's!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!