Compostelagirl.reismee.nl

DAG 98 : ARGAGNON/NAVARRENX - 25 KM

Totaal : 1987 km.

Lopen prachtig, steeds duiken de Pyreneeen weer op in het zicht, wordt duidelijk ook drukker qua pelgrims/wandelaars, over twee dagen komen drie pelgrimsroutes samen voor de Pyreneeen, de pas de Somport. Dat betekent dat er tussen de vele vriendelijke ook af entoe de rare of vervelende pelgrims zitten. Zoals die Duitser met paardestaart en linnen tasje, die begon te schelden op een mannetje in een invalide-autootje, wat volgens hem niet voldoende uitweek voor hem, vermijden die gast...Of die Deen (die beweerde uit Zwitserland te komen, maar ik herkende zijn accent, haha), die naast me kwam zitten op een terras, staalblauwe ogen, dronken of stoned of beide, en vertelde dat hij zijn huis in Kopenhagen had verkocht en nu zonder tijdslimiet aan de wandel was. Hij had intussen wel tendinitis, dat is zo pijnlijk dat je niet kunt lopen, en vond mij toch zo leuk, mmm, waarom heb jij al je schepen achter je verbrand? Wegwezen. Zo zie je, ik ben inderdaad een blije eikel, Maud, maar er zijn momentjes...

Slapen in een niet_gite pensionnetje deze keer, even rust, badkamer, heerlijk. Buiten eten, nog steeds heelwarm.

Diner: gerookte zalm(de weinige vis die wordt aangeboden grijp ik met beide handen)+ pasta+brebis(schapenkaas)+rosé

Lieve allemaal, ik ben dankbaar, lief zijn, tot snel, Willemijn

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!