Compostelagirl.reismee.nl

DAG 96 - ARZACQ/GEUS-D,ARZACQ - 19 KM

Totaal : 1943 km.

Middenin een tuin in the middle of nowhere, uitzicht met in de verte de Pyreneeen, lieve mensen die heerlijk gekookt hebben, tijdens het diner komen een paar hertjes uit de bosrand omin het weiland te grazen, doen ze bijna elke schemering, niet bang, ik zei toch een sprookje.

Bijna elke dag heb ik wel een tranen-momentje, omdat het niet te bevatten mooi blijft, en omdat de emoties aan de oppervlakte liggen, ik voel me open en schoon en helder. Zo langzamerhand weer flink klimmen en dalen, in de hitte, gaan richting bergen.

Lunch : salade + biertje

Diner : (apéro=borrel:sangria!) salade+stoofpot-confit-de canard+kaas met zwarte kersen-cofiture(zijn klein en zuur en van de streek)+ijsje+rode wijn

Een van mijn grote inspirators Dolly Parton zei: If you want the rainbow, you gotta put up with the rain.

Lieve allemaal, geniet en lief zijn, tot snel, Willemijn

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!