Compostelagirl.reismee.nl

DAG 94 - BARCELONNE/MIRAMONT-SENSACQ - 21 KM

Totaal : 1910 km.

Prachtig blauwe strakke lucht, paar schapewolkjes, warm windje, ideaal. Stappen ,s morgens als een blij schaap, naar Aire-sur-l,Adour, 2 km, gezellig rommelig stadje aan de Adour, koffie op terras. Ik dacht lekker uitgebreid te gaan internetten, nee hoor, niet in deze stad, niet te geloven..

Nog steeds en beetje overgangsetappe, niet allermooiste, maar vertel mezelf te genieten van de stilte en de eenzaamheid en de leegte, want vanaf volgende week gaat dat weer heel anders worden! Slapen in de gite communal van Miramont-Sensacq, verder is er ook niks, slapen 10 euro, eten vrijwillige bijdrage, en hele lieve mensen, het blijft toch heel bijzonder dat dat bestaat. Wel slapen in stapelbedjes, ik voor het eerst boven, eigenlijk prima geslapen. Hete avonden, ben op een grasveldje gaan liggen op mijn pareo, boek lezen en schrijven, voor het eten. Er sliep ook nog zo,n man, die ik 'professionele' race-wandelaars noem, jaar of 55, volledig afgetraind en te mager en pezig, hele hoge energie, brandende ogen, die ong. 40 km per dag loopt. Heeft vorig jaat de Camino geloepn in 19 dagen, en er trots op, terwijl het gemiddelde 30 dagen is, en ik er 36 dagen over hoop te doen, ongeveer. Als je zo stapt, Zie en hoor je niets, dat is volgens mij pure fysieke verslaving.

Lunch: kaas (Tomme) +tomaat+volkoren-toast

Diner : gemengde salade+mosselen(ik was stomverbaasd, mijn eerste vis, niet vers, in dikke saus, maar toch)-rijst+kaas+rosé

Lieve allemaal, Lief zijn voor elkaar, loop de weg, tot snel, Willemijn

Reacties

Reacties

Astrid

Hoi,
ik begin er overmorgen ook aan, je blog is aanmoedigend, merci!
Groetjes,
Astrid

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!