Compostelagirl.reismee.nl

DAG 89 - MARSOLAN/CONDOM - 20 KM

Totaal : 1819 km.

Strakblauw, heet, hoogzomer, me happy! Ontroerend mooi ochtend, langs velden, heel veel zonnebloemen die nu open zijn, lachende gele gezichtjes. Heerlijk wandelen in de stilte. Leek vanochtend al een beetje Spannse toestanden, iedreeen heel vroeg op, ik om8.15 de deur uit. Na3 uur stappen flinke honger, dat ontbijt blijft ellende, doe het voor de koffie, paar stukjes witbrood met confiture, vult voor geen meter, haal af en toe zelf aanvullend. Gelunchd bij hele vriendelijke ex-pelgrim met gite in Castelnau, prachtig uitzicht, prima omelet met salade met panaché. Naar Condom, het wordt nooit saai, weer zo,n mooi zuid-frans stadje met kathedraal, met hoog-gotische bogen, zoals in het noorden, indrukwekkend. Een gezellig pleintje, terrasjes, met paar mede-pelgrims Pousse-Rapière gedronken, lokale borrel, Armagnac met witte bubbelwijn, één is genoeg!Zelf wat eten gehaald en gegeten in de tuin van de gite, heerlijk rustig, niemand anders, tabouleh-salade + makreel (ik mis vis!)+ volkorentoast + water. Het blijft de hele avond heel warm, heerlijk...Voor de komende dagen 35-40 C voorspeld!

Arjan en Dennis, waar blijft het reisverslag?Alles ok in de QH?

Lieve lezers, geniet van de zomer, lief zijn voor elkaar, tot snel, Willemijn

Reacties

Reacties

Jakob Ivarsson

35-40, that's hot! Walk slowly!

dennis van zanten jut

dat reisverslag wacht op je als je weer terug bent...een en al censuur!
dikke kus en tot snel hoop ik!!

kaaskop1966

Ha Willemijn, ik hoop dat je in Condom een ansichtkaart hebt gekocht en die naar het werk gaat sturen,,,
Groetjes, Henk

Danny

Ha lief, nou daar ga je dan; mijn oude streek doorwandelen. Ooit toen ik 12 jaar was samen met mijn vader een fietstocht gemaakt door de Gers vandaar dat ik Lectoure en Condom ook ken. Zo mooi de streek/provincie waar je nu doorheen gaat lopen en inderdaad is het eten er zalig. Als klein ventje opgroeiende in het zuiden van la douce france heb ik leren eten.... zie je nog steeds niks van hi hi hi. Stel je komt in de buurt van Marciac moet je ff naar mijn vader vragen Henny Ribbink hij werkt daar als makelaar iedeeen kent die lange hollander daar wel!. Meid ik ben superde superde trots op je en lees je genot uit elke regel die ik tot mij neem. Dikke kus et encore bon courage et de la joie et du beau temps ma cherie!!!!!.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!