Compostelagirl.reismee.nl

DAG 88 - CASTET/MARSOLAN - 19 KM

Totaal : 1799 km.

Via Lectoure, prachtig stadje met basiliek, markt, gepicknickd in park, architectuur beige stenen met dat mooie zuid-franse licht erop. Heet met briesje, slapen in gite in klein dorp verderop, totaal, 10 mensen , druk maar gezellig, lekker gekookt voor ons. Ik natuurlijk weer aan het vertalen voor iedereen. Na zo,n avond zorg ik altijd dat ik weer heerlijk alleen ga lopen, voor de balans. Onderweg nog een meloen van een boer gekregen, dat zijn de beroemde Quercy-meloenen, heel duur, bij ons niet te krijgen, donker-oranje en klein en o zo zoet...Zonnebloemen die al helemaal open zijn, van die lachende gele gezichtjes, enorme velden kilometers lang, erg gaaf, natuurlijk de foto gemaakt dat je ertussenin staat. Er stond een sproeier aan, even onder gaan staan.

Lunch : brood + rauwe ham + meloen

Diner : tomaten-salade+ kip-pasta-uien + appelmoes + rode wijn

Lieve allemaal, hoor dat het in mijn kikkerlandje ook zo heet gaat worden, hier 35 C voorspeld, geniet ervan, lief zijn voor jezelf, tot snel, Willemijn

Karina

Morgen wordt het bij ons ook 30 graden! Juppie! Lekker picnicken met Charissa in het Westerpark. We drinken een glaasje op je gezondheid. Cheers!