Compostelagirl.reismee.nl

DAG 87 - AUVILLAR/CASTET-ARROUY - 22 KM

Totaal : 1780 km.

Niet te verslaan-smile-op-het gezicht-dag, gaat maar door...Stappen door Toscane, golvend landschap, groe-bruin-geel, zonnebloemen die al open aan het gaan zijn, mooie boerderijen, standje bij boerderij met kilometers uitzcht, met gratis limonade-koffie-eieren. Slapen in oud schooltje naast Mairie (gemeentehuis), eigen kamertje naast enorme kastanje, wat een luxe, 12 euro, hele lieve dame die het beheert, lekker kletsen, wil alles weten. Gegeten in lokale tentje, drie keer niks, maar wel lekker! Via Flamarens gelopen vanmiddag, picknichplek officieel aangelegd middenin ruine van een kerk, erg surrealistisch, Fellini. Tijdens diner leuk ouder frans echtpaar ontmoet, wonen in Parijs, maar komen van origine uit deze streek, hij met grijze baard en echte levensgenieter. Ernstig ski-ongeluk gehad, nu proberen stukje chemin te lopen, hoor je veel trouwens, mensen die ongelukken hebben gehad, toch proberen te bewijzen dat dat lichaam het weer doet, balans vinden.

Lunch : brood + kaas + worst

Diner : bonensalade+worst-groente+appelmoes + rode wijn

Lieve allemaal, denk 6 of 7 juli aan de grens in St Jean Pied de Port te zijn, tot snel, lief zijn , Willemijn

Fromagerie a tete Henk

Beste Willemijn, nu staat mijn nickname nog in het Frans, binnenkort veranderen we dus van taal.
Maar blijf alsjeblieft nog even genieten van het zuidelijke franse leven. Want ik lees in je verhalen dat je volop aan het genieten bent. Tijdens het wandelen, in de gites, de dorpjes en op het platteland. Elke dag weer opnieuw.

Marcel

Wat een timing, 7 juli Spanje in te trekken. Net als Hans en ik naar Ibiza vliegen..ole. beso

Karina

Fellinesque bedoening in Toscane. Haha!
Het stemt mij hoopvol, dat mensen met een handicap toch een stukje proberen mee te doen..