Compostelagirl.reismee.nl

DAG 86 - MOISSAC/AUVILLAR - 21 KM

Totaal : 1758 km.

Grijs maar mooi, niet koud, lopen langs kanaal, onder grote hoge oude platanen, als een soort tempel, kreeg herineringen aan lopen in NL en belgie, langs de Maas oa. Land ook wat platter, ach nederland kan ook zo mooi zijn : denkend aan Holland zie ik traag brede rivieren door het landschap gaan...Lunchen in Malause, geen aardige mensen, loop ik ook nog verkeerd, heb soms het richtinggevoel van een ui, maakt niet, tijd zat. Via Espalais, over oude ijzeren hangbrug over de Garonne, water hoog en modderig. Steil heuvel op, Auvillar is oud dorp met middeleeuwse ronde overdekte marktplaats. De gite communal, 14 euro, is een van de mooiste waar ik heb geslapen, oud herenhuis verbouwd, prachtige kamers, ik heb er een voor mezelf, is rustig, stenen breed balkon met uitzicht over de vallei. Eten in het dorp in enige restaurantje, dat wordt dan vaak via de gite geregeld als je dat wilt, klein prijsje, maar die varen ook wel bij al die pelgrims natuurlijk. Twee Australiers uit Melbourne, Jane and Rob, lopen 4 weken naar de Pyreneeen, hoge opleiding volgens mij, spreken goed frans (hey Wade, my first Australians!).

Lunch : sandwich jambon + panaché

Diner : ham-meloen+ biefstuk-aardappels-salade+kaas+rode wijn

Lieve allemaal, het blijft geweldig, ik ben dankbaar, tot snel, lief zijn voor elkaar, Willemijn

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!