Compostelagirl.reismee.nl

DAG 85 - LAUZERTE/MOISSAC - 25 KM

Totaal : 1737 km.

Blijft maar ideaal, omgeving, stadjes en dorpjes, stappen, het weer, van mij mag het zo door blijven gaan, een permanent gevoel van welbehagen, een niet weg te krijgen (glim)lach, natural high...

Kwam langs een stand met gratis kersen bij een kersenboomgaard, met bordje 'voor de dorstige-hongerige pelgrims', niet te geloven zo lekker als die zijn, groot en zoet, dat geldt eigenlijk voor al het fruit en groenten hier, smaakt bij ons toch allemaal maar waterig..

Bloedheet vandaag, heerlijk, daar word ik nou blij van, ik weet het, ik ben een beetje gek. Moissac wat groter stadje, mooi en gezelleg, grote kerk, pleinen, slapen in klooster met binnenplaats, Op 21 juni hebben ze overal 'Fete de Music', hier dus ook, overal op straat, varierend van chansons tot jazz tot arabisch tot rock tot koorzang. Zo,n zwoele zomeravond, heel lang licht, roze licht op beige stenen die ook roze worden, ,s nacht tijdens slaap onweer. Gelunchd , s middags in restaurantje in the middle of nowhere onder bomen op terras.

Lunch : crudités+kip-groente+kaas+rosé (8,50!)

Diner : chips + biertje, vol van lunch

Lieve allemaal, eet smakelijk and eat life, tot snel, lief zijn, Willemijn

Karina

Heerlijk zo'n viering van st. Jansnacht. Noormaalgesproken hebben we in het weekend daarop een vuurtje, maar dit jaar gaat het niet door vanwege slecht weer. Fijn dat het bij jou wel lekker warm is:))