DAG 81 - ST JEAN/MAS DE VERS - 32 KM

Totaal : 1642 km.

Geweldige dag, hele mooie ochtend, deed me aan de eerste twee maanden denken, wat heb ik toch geboft. Dat je er gewoon emotioneel van word, zomaar, te fijn voor woorden. Nevelig, zonnetje, schitterende paden, aangename temperatuur. In Limoge een gite die er erg tof uitzag, volgende keer :-), Les Gloriettes. Daarna Varaire, dorpje van niks, maar zo authentiek, op terrasje gelunchd, erg relaxed. Nog 15 km langs mooie paden, Bach (spreek uit Basj), met nonnenklosster waar je kunt overnachten. Laatste 7 km als een trein, vlak voor onweer binnen, gite in the middle of nowhere, ik en twee ezeltjes. Heerlijk meegegeten met de eigenaars, jong stel, altijd fijn om te zien, ik voel me op en top. Vanmiddag weer de ,gekke, pelgrim gezien, iedereen had het over hem, 2000 km uit Polen gelopen, lange grijze baard, alles wat hij bezit in een kleine rugzak en 2 plastic tassen in zijn handen! Spreekt ook niks, lastig communiceren, jammer.

Lunch: pasta-salade + panaché(bier gemengd met limonade)

Diner : groene sla+groente-taart+stoofvlees+wentelteefje+rode wijn

Lieve allemaal, jullie lijken ver weg, maar ook heel dicht bij, omdat ik veel aan jullie denk,lief zijn voor jezelf, tot snel, De Weg is het leven, Willemijn.