Compostelagirl.reismee.nl

DAG 80 - GREALOU/ST JEAN DE LAUR - 23 KM

Totaal : 16 10 km.

,s Morgens nog regen, liep ik natuurlijk te balen, niet eens zozeer vanwege de regen, maar je ziet veel minder van de omgeving, en je kan niet lekker gaan zitten in de natuur, en vooral het feit dat ik me gaande hield in de koude donkere bergen, met het feit dat binnenkort Zuid-Frankrijk er was mer dat fantastische licht, en vooral nu met de langste dagen. Daarna beter, koud is het niet, onderweg baby-konijntje die gwoon op het pad bleef zitten en me uitlachte, en ik dacht, je hebt gelijk..Slapen in gite van oude pelgrims, vrijwillige bijdrage, kan ik eindelijk weer eens koken!

Twee pelgrims, mannen op paarden tegengekomen, voelt meteen erg middeleeuws.

Lunch : koffie + aardappelsalade

Diner : ravioli,s in tomatensoep (verse kruiden uit de tuin gehaald)

Lieve lezers, tot snel, lief zijn, Willemijn

Reacties

Reacties

Karina

Mag dat? Pelgrimage te paard. Hmmm. Ik wens je veel zonneschijn toe!

Mark Coutinho

Ik krijg van al die gerechten van je bijna honger! :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!