Compostelagirl.reismee.nl

DAG 77 - CONQUES/LIVINHAC/FIGEAC - 24 KM

Totaal : 1541 km.

Sorry, het wordt weer een samenvatting, ook goed, probeer jullie op de hoogte te houden, maar blijft lastig, internet, tijd, teveel te doen en zien....

Om de liefhebbers een klein beetje te informeren, de afgelopen dagen :

Dag 68 : Montbonnet/ Saugues : 26 km

69 : La Roche : 26 km

70 : Aumont-Aubrac : 23 km

71 : Rieutort-de-Aubrac : 22 km

72 : Saint-Chély-d,Aubrac : 23 km

73 : Espalion : 24 km

74 : Golinhac : 28 km

75 : Conques: 22 km+ 76

77 : Livinhac/Figeac : 24 km

Na Le Puy de Aubrac doorgetrokken, fantastisch, soort ierland-Schotland, geweldige wandel-ervaring, wel koud en af en toe nat, geen voorjaars-zomer meer, maar wel weer prachtige ervaring, mystiek en bijzonder.De laatste paar plaatsjes staan op de Unesco-lijst, en ook het stuk van de Chemin hier, je voelt de geschiedenis en de ouderdom, en de vele mensen die je voorafgegaan zijn. Conques is heel bijzonder, één grote filmset, kathedraal, en mijn ouders op bezoek! heel gek, elkaar in de armen gelopen midden op straat, heel dichtbij en heel ver weg. Mama,s verjaardag, erg gezellig, heerlijk gegeten natuurlijk. Mijn pelgrims-zegening ontvangen, als enige, en mijn nieuwe ,paspoort-credential, voor alle stempels, oude al bijna vol!

Ben nu over de helft, in dagen en in kilometers, veel zin in het volgende stuk, steeds weer anders, eindelijk weer mooi weer, na ong; 2 weken, en dan zo rond 7 juli : Spanje!

Lieve allemaal, beperkte tijd asusual, lief zijn voor elkaar, tot snel, mis jullie, ook het werk!

Willemijn

Reacties

Reacties

Karina

Over de helft!! Hieperdepiep! Tof dat je ouders je kwamen bezoeken. Ik ben zelf net een paar dagjes terug uit Warschau, een week geweest. Heerlijk 32 graden, veel gewandeld en gezien. Moest aan je denken in een kerkje van st. Jacob. Toi toi meid!

kaaskop1966

Ha, fijn om te horen dat je nog steeds actief bent. Bedankt voor de update. 'k wens je nog veel sterkte, want er komt nog een zwaar stuk voor je aan met de pyreneeen voor de boeg. Maar ik ben ervan overtuigd dat je het aan kunt na alles wat ik al van je gelezen hebt. Walking, talking en ik hoop dat de franse fromagerie ook nog een beetje smaakt. Gewoon lekker blijven genieten. Groetjes van Kaaskop Henk

Eelco Hilgersom

WOW... lieverd,

Over de helft! Wat ongelovelijk goed! Ik volg je nog steeds en wens je voor de volgende helft heel veel succes, plezier en moois! Lfs Eelco

josina

lieve Willemijn,

Geweldig, fijn dat je ouders er zijn. Cockey gefeliciteerd!

Iedere keer denk ik aan je, wat een prestatie.

Fijne tijd met je ouders.

Groetjes,

Josina van Urk-Weber

Adriaan

Lieve Willemijn,
Wat fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.
Een goeie beslissing om even helemaal weg te zijn uit de dagelijkse sleur. Had jij je voor kunnen stellen dat jij je werk nog eens zou missen?
Veel plezier nog.

Eelco Goosen

Hallo lieverd, wat fijn om te lezen dat je je ouders zo in de armen gelopen bent... dat noem ik nog eens symboliek. Hopelijk heb je hen kunnen overbrengen wat deze reis tot nu toe voor jou betekend heeft. Zo veel ervaringen en indrukken. De uitnodiging heb je inmiddels ook gekregen. Wij zijn idd druk met de voorbereidingen. Adriaan en Chris zijn fantastische ceremoniemeesters. Binnenkort wordt op locatie de hele bruiloft doorgenomen. Spannend proces. Nog veel succes de komende dagen, weken... ik denk aan jou.. Liefs van Jerry en Eelco. xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!