Compostelagirl.reismee.nl

DAG 67 - LE PUY/MONTBONNET - 18 KM

Totaal : 1323 km.

Ben in een volkomen nieuwe, andere camino/chemin beland, duidelijk voor en na Le Puy, zoals me al voorspeld was, wel even wennen. Hiervoor vrnl. alleen, op jezelf, alles zelf regelen, lang n iet alles voorhanden, stilte en rust. Nu op een stuk van de route waar heel veel voorzieningen zijn, gites en herbergen en cafeetjes en stopplaatsen etc, en vooral veel mensen/wandelaars. Het is erg prettig weer uitgebreid te socializen, niet overal een inspanning voor te hoeven plegen, bijna zonder nadenken lekker te kunnen lopen, want het is niet voor niks, het is hier echt prachtig, de Auvergne en de Aubrac. Wennen aan drukte, heel veel leuke mensen ontmoet, vrienden zelfs gemaakt, 2 fransen, 2 duitse vrouwen, veel lol, en leuke mannen...;

tot snel, kom snel weer verhaaltjes vertellen, moet door, Lief zijn voor elkaar, Willemijn

Mark Coutinho

Gaat lekker zo, Willemijn! Houd vol!

Marianne

Hoi Willemijn,
Heerlijk je reisverslag te lezen, ik kijk iedere dag weer even of er weer nieuws is.
Ik had je gemaild, zag ergens in een log je email staan maar deze komt retour. wilde je persoonlijk een email sturen. Nog veel wandelplezier en groetjes, Marianne H

Karina

Fijn dat je zo vriendjes maakt enne.. leuke mannen:))