Compostelagirl.reismee.nl

DAG 53 - LUZY/ISSY-L,EVEQUE - 12 KM

Totaal : 1010 KM !

Mijlpaaltje : over de 1000 km !

Ben hier blijven hangen, veel gelopen de laatste dagen, heet, onweer in de lucht, dorp met hele mooie rustige sfeer, de gite van de parochie aan het plein, 50 meter verder café-restaurantje, moet zo zijn.

Moet weg van de pc, rest volgt, xxx Willemijn

Karina

1010 km! Yey!

Mary Hommes

Wat goed van je dat je al zo ver bent! Het lukt je prima, en ik herken van fietsen in Frankrijk dat je nergens aan denkt, alleen maar om dan hier naar daar te komen. Geniet vooral van de omgeving en het weer. Wij genieten vooral van jouw verhalen.

Bon courage...

Armin

gefeliciteerd met de 1000 kilometer mijlpaal!!!

Nanda (die op weg was naar Iona)

Hey Willemijn,

Wat ben je al ver! Mooi om te lezen hoe je het ervaart. ik heb het precies zo ervaren. Geen verheven gedachten, maar bezig met de basics (eten, drinken en slapen, en hoe kom ik van A naar B) en dan toch op het eind wel een paar dingen heel helder hebben.
Ik ben intussen alweer een week thuis (met het vliegtuig, want Douwe brak zijn voet en kon me daarom niet op komen halen). Was toen ineens zo moe als ik de hele tocht niet geweest ben. Nu gaat het wel weer. Ik probeer het wandelgevoel vast te houden, maar dat kost nog best moeite. Geniet verder.

Hartelijke groet,

Nanda

Ro

Weet je al wanneer je aan gaat komen in Santiago? Ben al druk alle ticketsites aan het afschuimen. Heb nu toch echt een datum nodig om te gaan boeken.........Laat het me zsm weten.
Megalik op je............;-)

Ro

Hot from the press. Sudden death! ÜberFag! Date of passing away 31-5 2011. We are all a bit in shock but also glad it's over. How split/double life can be??/!!!