Compostelagirl.reismee.nl

Dag 52 - CROT-MORIN/LUZY - 30 KM

Totaal : 998 km.

Hou het even wat korter, maar het blijft allemaal fantastisch, heerlijk wandelen, prachtige omgeving, genieten, hittegolf. Na uitgebreide lunch zomaar ineens 30 kmgelopen, ging lekker. Merk wel dat de conditie toch nog steeds beter wordt, niet zo gek natuurlijk...Bij mensen thuis, kon ik ook nog in bad; je wilt niet weten hoe lekker dat is na dat rondhobbelen !

Nog even terugkomen op die innerlijke reis : na mijn reactie leek het misschien of ik de hele dag loop te denken en te filosoferen, dat is juist niet zo, waarom ik het doe, en wat ik merk wat juist zo goed is, is het nu juist loslaten van almaar nadenken over alles, alles willen analyseren en uitleggen, dat eeuwige innerlijke stemmetje in je hoofd. Ik leef nu meer dan ooit in het hier-en-nu, meer is er niet, en dat geveol van ongelooflijke vrijheid, daardoor kun je ook al die dingen loslaten, en dat is een erg prettig gevoel. Daarom al die beschrijvingen, zo maak ik het echt mee, van minuut tot minuut, niet vooruit of achteruit kijken, de combinatie van het fysieke met dat hoofd, heel veel endorfinen, ik loop de hele dag met die dwaze smile op mijn gezicht, natural xtc. Het feit dat je letterlijk een zwerver bent, die absolute vrijheid, dat is anders dan op vakantie, dan heb je dat ook een beetje, volledig jezelf kunnen zijn, en durven zijn, geen hoge eisen, relativeren, uiterlijk pfff, bijna niets is het waard om je druk over te maken met veel energie en stress, een aantal dingen maar. Mary was het geloof ik die zei, dat is nog een heel georganiseer met dat slapen enzo, maar eigenlijk helemaal niet, en steeds minder, alleen af en toe met je even vooruit denken om niet buiten te hoeven slapen. Jezelf daaraan overleveren is heerlijk, en het komt altijd goed.

Zo, dat was het weer voor even.

Lunch : meloen-ham + kalkoenschnitzel + taart +rosé

Lieve allemaal, tot snel, lief zijn voor elkaar, Willemijn

Reacties

Reacties

Karina

Haha, natural XTC! Geniet ervan en blijf lachen!

toos en nico

wat een fijne verhalen om te lezen en ons op die manier mee te laten ""lopen "
geniet ervan zoveel je kan .
Groeten uit Middelbeers

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!