Compostelagirl.reismee.nl

DAG 51 - CHATEAU-CHINON/CROT-MORIN - 24 KM

Totaal : 968 km.

Zoals Erik mij al voorspelde, de ene dag loop je als vanzelf, de andere moeizamer, en waaraan het ligt, geen idee. Vandaag heerlijk gelopen, veel energie, ondanks het feit dat het van Arfeuilles naar La Croisette 7,5 km gestaag klimmen was, tot ongeveer 900 m. Hey, it ain,t The Everest, maar ik ben er trots op. Ik ben nooit echt eeb bergenmens geweest, meer van de zee en het open platteland, maar de Morvan is erg mooi. Zoals vaak heb ik lekker lopen zingen, niet de hele tijd, maar af en toe wat er boven komt borrelen, maar goed dat niemand het hoort, alleen wat lachende vogels. Ik dacht dus naar een of andere bergtop te klimmen, met als beloning uitzicht, mooi niet, een hele grote LESSON TO SELF, al heel vaak : het is nooit wat je ervan verwacht, dus je kunt beter overal instappen zonder verwachtingen, open voor wat komen gaat. Maar er wordt wel geskied in de winter. Zit in Gite, eten met 5 franse mede-wandelaars, twee echtparen, waarvan 1 meneer echt zo,n mannetje, alles beter weten, niet luisteren, alles maar raar vinden, en dus geen idee hebben wat hij met mij aanmoet. Ik heb dat natuurlijk een beetje zitten voeden, zijn vrouw vond het stiekem wel leuk geloof ik.

Diner : quiche + runderstoof-pasta + fromage-blanc met eigen honing + rode wijn

Katrin, dankjewel, heb je brief opgehaald in Vézelay, heel erg lief, je poppetje hangt aan de rugzak en ziet alles de hele dag, gr aan iedereen.

Tante Jany, bedankt voor de lieve reactie, goed om te horen, tot snel.

Lieve lezers, tot snel, lief zijn, Willemijn

Reacties

Reacties

Ro

Om dit berichtje moet ik echt heel erg grinniken. Heerlijk als je je eigen kunt doen waarvan mensen nix begrijpen maar er nix tegen kunnen doen:-) Je verhaal over loslaten vind ik ook helemaal fijn. Uiterlijk? Lekker belangrijk, gewoon jezelf zijn en je ding doen. Ik krijg steed meer zin om volgend jaar in je voetsporen (letterlijk) te treden!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!