Dag 50 - CHAUMARD/CHATEAU-CHINON - 17 KM

Totaal : 944 km.

Geen ontbijt beschikbaar, dus even naar kleine Tabac/winkeltje/bar, met een hele blije happy-peppie eigenaar, die eigenlijk alleen maar in de zon wilde zitten. Heerlijke grand-café au lait, kreeg nog water aangeboden. Na mooie tocht langs het meer, dacht ik in een van de plaatsjes onderweg even wat te kunnen lunchen, nou mooi niet, staat er op het pleintje zo,n boulanger-wagentje, helemaal geweldige timing, die rijden hier van dorp naar dorp, ook slagertjes/kruideniertjes. Half stokbrood met La-Vache-Qiu-Rit, zitik als een koning op een bankje, meer heeft een mens niet nodig. Het weer is aardig benauwd, maar blijft toch mijn soort temperaturen, iedereen klaagt erover , maar ik functioneer op mn opperbest. Ben al aardig aan het klimmen de laatste tijd. Chateau-Chinon is weliswaar de hoofdstad van de Morvan, mmar stelt niet veel voor, alles wat ruiger en simpeler, en mijn eerste gat-in-de-grond-wc ! Zit in pensionnetje, eigenaar/kok danst door de kamer, gay?nee...

Diner : preitaart + andouillette(worst) + ijsje + rode wijn

Eindelijk even updaten, weinig internet hier in de bergen, maar o zo verschrikkelijk mooi...

Lieve allemaal; lief zijn voor jezelf, tot snel, Willemijn