Compostelagirl.reismee.nl

DAG 45 - ETOURVY/TONNERE : 20 KM.

Totaal : 843 km.

Vannacht flinke regen, overdag weer mooi. Tonnère niet veel, ook veel dicht, enige restaurantje dicht op donderdag...dan maar wat ze hier kebab noemen. Ik ga even opschieten, moet van de pc, zaterdag Vézelay!

Lieve allemaal, het gaat goed met me, en ik dacht door het verhaal van gisteren ook ineens aan anderen die dingen niet kunnen door ziekte bv, aan Boukje (hoe gaat het met haar, misschien kan een van de collega,s me iets vertellen?). hoe is het daar op de Keizersgracht, mis het wel hoor. En aan JJ, hoe gaat het met hem? En aan anderen die ik ken, ik voel me zo blij dat ik totnutoe helemaal geen klachten heb!

Tot snel, goed weekend, lief zijn voor elkaar, Willemijn

Reacties

Reacties

Wade

Last time I spoke to his best friend, a few weeks ago he said JJ was doing much better, so thats wonderful news.

love ya x

im off to london for 4 days at the end of the month. ik heb heel veel zin in! a big to you too from Robbie/Ashley/J &R

they are always asking about you x

Hans Schuppert

Ik ben deze week even over je heen gevlogen en heb even naar je gezwaaid. Ik ben op bezoek bij een vriend in Javea/Spanje (buurt van Valencia). Het is heerlijk toeven in zijn erg luxe villa. Voor mijn vertrek kwam ik Rob Riedijk tegen. We kregen het over de Canal Parade en de boot van het Aids Fonds en daardoor over jou. Ik vertelde hem over je stoere avontuur. Je krijgt de hartelijke groeten van hem.
OK lieverd, fijn dat het zo goed met je gaat. Dikke zoen,
Hans

Martien (woonboerderij Boxtel dag 7)

Even een kort bericht voor je nu je in dat schitterende Vezelay bent aangekomen. Ik heb al lang de wens eens de camino te doen. Maar mijn gezichtsvermogen loopt terug dus ik vrees dat het er niet meer van zal komen. Daarom volg ik je verslagen van dag tot dag. Op die manier loop ik mijn eigen camino. Je begrijpt dus, Willemijn, jij moet je tocht afmaken anders kom ik er nooit. Hou vol.

irma koehorst

Hallo Willemijn,
Wat heb ik genoten van je verhalen, en wat goed om te horen dat je ook naar Santiago kan zonder tent.
Ben van plan om volgend jaar in april te gaan.
Hou vol en geniet!!!!!

Warme groet van Irma

Sint-Janshoeve in Maaseik

Ik kom je een fijne dag toewensen en probeer elke
keer als het je minder goed gaat of tegen de lamp loopt, een beetje licht mee te nemen. Je uithoudings-
vermogen verbaast mij iedere keer als ik een mailtje van U krijg.

Adriaan

Hoi stoere meid, je doet het wel beregoed in de hitte zeg. Heerlijk voor je dat het zo goed gaat, zonder grote tegenslagen. Super goed weer, lieve mensen etc.
En de leegte en stilte lijken mij bijna hallucinerend.
Hier in Nederland is vandaag de regen ingezet, na weken van droogte. De plantjes snakken naar water.
Vindt het erg leuk om je verhalen te lezen.
Hou vol ! lieve groeten en dikke zoen, Adriaan

Eelco G.

Hallo lieverd, al weer een tijdje geleden dat ik een bericht heb achtergelaten. Ik volg je tocht door middel van je uitgebreide dagelijkse verslagen. Ik vraag mij af hoe de stilte voelt en of je daar iets meer over kunt vertellen. Over de "tocht naar binnen". Om eerlijk te zijn, mis ik dat een beetje in je verhalen.
Wij zijn ondertussen druk met de voorbereidingen. Jerry heeft het druk met het opzetten van de nieuwe afdeling en ik vlieg de laatste tijd erg veel. Ondanks het prachtige weer, nog niet in de Vondeltuin geweest. Is toch leuker met jou. Lekker een slappe koffie met water en een broodje. Nou lieverd, je weet het, het zuiden staat voor "loslaten". xx Eelco.

Fred uit Limburg

Hoi Willemijn,
indrukwekkend je verhaal van Vezelay. Nu bewandel je echt de oude pelgrimsweg!
Zelf hoop ik in het najaar het stuk Vitry-le-Francois naar Vezelay af te ronden.
Blijf genieten van alles wat je ziet, ruikt en proeft!

kaaskop1966

Hoi Willemijn, Baukje is 1 dezer dagen van mei jarig.
Ze zal een kaart ontvangen van collega's en mogelijk ook bezoek. Ze is niet aan het werk op de KG door alle gebeurtenissen in haar leven. Het wisselt nogal met haar gezondheid heb ik begrepen.
Ze zal alle bewondering hebben voor wat je aan het doen bent. Zelf is ze een paar jaar geleden van Roermond naar de Middellandse Zee gefietst. Dus ze kan je avontuur ook zeker wel waarderen denk ik zomaar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!