Compostelagirl.reismee.nl

DAG 40 - REMY/BRIENNE-LE-CHATEAU - 30 KM.

Totaal : 733 km.

Jawel weer 30 km, maar nu omdat ik het wilde, en omdat het lekker ging, ondanks het feit dat het 27-30 graden was. Had even een allenzijn -dipje gister, maar ben onmiddellijk terechtgewezen door Jacobus:

Gratis kopje koffie plus een welgemeende omhelzing van de barman to waar ik sliep, 'Bon courage'! voelde me zowaar een beetje emotioneel...

Na 2 uur lopen, via Dosnay, beland in Arnembécourt, dorpje van niks, op soort hoogvlakte. Allemaal ouwe mensjesaan het rondlopen, hadden bejaarden-lunch. Dame die het otganiseerde, riep me erbij, van alles vragen, iedereen hier kent het en weet wat het is, kreeg literfles water, twee belegde stukken stokbrood, en kon plassen. Is dat nou niet geweldig?

Slapen in Brienne-le-Chateau, Napoleon heeft hier zijn militaire opleiding genoten, dus Martin Bril zal er zeker geweest zijn en over geschreven hebben. Ik denk wel vaker aan hem, aan zijn franse verhaaltjes, erg herkenbaar. Slapen wat minder, benauwd hok, buiten het stadje; heb wat gegeten en ben gaan slapen. Twee jonge franssprekende Belgische mede-pelgrims, niet veel gesproken.

Lunch : stokbrood

Diner : crudités + boeuf + profiteroles + rode wijn

Lieve allemaal, ben er morgen weer, lief zijn voor jezelf, Willemijn

Reacties

Reacties

Karina

Lijkt me heerlijk een weekje zonder internet.. Je bent nooit helemaal alleen. We denken aan je. Bon courage indeed!

kaaskop1966

Ik sluit me helemaal aan bij de mooie woorden van Karina. Je bent nooit alleen. Wij op kantoor volgen je op de voet-stappen die je zet en zijn blij als de mail weer knippert dat er een nieuw verhaal verschijnt.
Groetjes van Kaaskop Henk
En bij deze bestel ik alvast je boek !!

Cathy en Henk Stierman.

Vrijdag de 13e het moet niet gekker worden wij zijn net terug uit Spanje en wensen je veel succes vroeg naar bed en morgen weer verder dat wordt een mooie prestatie.Veel liefs.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!