Compostelagirl.reismee.nl

DAG 38 - CHAUSSEE/VITRY-LE-FRANCOIS - 20 KM.

Totaal : 679 km.

Hallo allemaal, ja ik leef nog, een week geen internet, kranten met internationaal nieuws, tv, voelt afgesloten, maar wel echt Camino. heb nu ook weer niet veel tijd, zit in een school...Worden dus wat kortere samengevatte stukjes, de rest lezen jullie wel wanneer mijn boek gepubliceerd wordt.

Slaap hier bij de Zusters van de Misericordia, klein hokje, maar alles wat je nodig hebt, en doodstil, wel om 21.30 binnen zijn! Hebwat spullen naar huis gestuurd, met name jack, lichtere gekocht in uitverkoop, gewoon te zwaar en te warm. Het is hier nl nog steeds niet normaal warm, OMG,27 graden, helderblauw.

Lunch : aardappelsalade + tiranmisu + wijntje

Diner : crocque (tosti)

ik schrijf er even snel een paar, daarna weet ik weer niet, zaterdag de 14e ben ik Vézelay!

Lief zijn, Willemijn

Reacties

Reacties

Maud en Roland

Dag l?eve zus, we voelen ons wel een beetje decadent ?n ons luxe hotel ?n Turk?je, maar aan de andere kant soms ook jaloers. H?er geen wandelpaden, crud?té of spontane ontmoet?ngen met de lokalen. Laat staan pelgr?ms (hoewel h?er ?n Bodrum een pracht?g St.Jans-orde kasteel staat, ?s dat op 1 of andere man?er n?et te ?ntegreren ?n je route?Jacob of Jan, maakt toch n?et u?t ;))! Veel l?efs Maud & Roland

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!