DAG 35 - VERZY/CONDE-SUR-MARNE - 20 KM.

Totaal : 621 km.

De mensen die mij verzekerden dat ik het lezen niet zou missen, hadden het fout, ik mis het heel erg, en heb een dikke engelse pocket in reims gekocht, en nog wat toiletspullen die ik nodig had, dus duidelijk zwaardere rugzak. Ga binnenkort wat spullen terugsturen.

Vandaag 2 van die 'professionele' pelgrims ontmoet, los van elkaar, sluit toevallig helemaal aan bij jouw verhaal, Erik. De ene kwam aanlopen teon ik in het zonnetje zat te pauzeren met uitzicht, een fransman uit de Jura, beetje een boer, loopt 40 km per dag, tot 8 uur ,s avonds, slaapt geregeld in zijn tentje, een paar kleding, dat was wel te zien, 2 stokken, en racen maar. Kon ook niet lang bij mij blijven zitten natuurlijk. Iedereen doet het op zn eigen manier, maar geniet je dan? Tweede was in Condé, waar ik sliep, op pleintje, vlaming, 35 km per dag, last van zijn knie, ja inderdaad gek hÚ....Ik doe het op mijn eigen, iets langzamere, relaxte, iets luxere manier (geen tent), en zo gaat het goed.

Slaap in Chambres d,Hote bij lokale homo, vroeger deed zn moeder het, zij is overleden, hij heeft 2 jaar geleden hart-operatie gehad, doet dit nu met veel plezier. Heerlijke comfortabele kamer, een driegangen-diner waar ik 3 dagen van kan leven, een enorm ontbijt, en het kost allemaal geen drol. Hoor ik van hem over Bin Laden, leef nogal zonder krant en tv merk ik nu, mocht even meekijken op de tv, mijn god, dat brengt herinneringen terug, ik zat toen op Ibiza..

Lunch : droog bruinbrood

Diner : zelfgemaakte paté + porc met artisjokken en aardappels + rabarbertaart + rosé

Lezers, mail me een keertje hoe het met JULLIE gaat, merk toch dat ik dat begin te missen, adres: willemijnvanwaardhuizen@yahoo.com.

Tot snel, lief zijn voor elkaar, Willemijn