Compostelagirl.reismee.nl

DAG 30 - WASIGNY/CHATEAU-PORCIEN : 20 KM.

Totaal : 544 km.

Dat was even wennen : grijze lucht, harde wind, zeker 8 graden frisser, Tijdens het lopen drie druppels regen, toen ik aangekomen was barstte het echt los, onweer. Stappen via Justine-Herbigny, Inaumont, Ecly. eerste stuk nog heel mooi door weilanden en langs beek, wilde orchideeen. Daarna een saai stuk door velden langs de weg. Ik heb ook al klaprozen gezien, en de eerste krekels gehoord! Ik las op Internet over de rellen in mijn Vondelpark, wat gebeurt er toch met mijn stadje, ik word er erg verdrietig van...En dan is er ook nog brand geweest in de Vondeltuin, een favoriet plekje (hè Eelco).

Slapen in gite van de gemeente, gratis, heel klein kamertje aan de weg, met stapelbedden, en prima douche. Eten gehaald bij lokale supermarktje. Had net alles helemaal verspreid over de hele kamer, kwamen er twee kletsnatte oudere heren binnengewaaid, fietspelgrims uit Vlaanderen. Erg relaxed, die ene was 75, ongelooflijk, doen het in ongeveer nog een maand. Meevaller : ze snurkten niet. ,s Morgens nog samen koffie gedaan,eentje hadal 5x de Camino gedaan, verslavend?, gepraat over redenen en het leven, en ieder weer op zijn weg.

Lunch : pasta

Diner: brood met charcuterie en cornichons

Tot snel, lief zijn voor elkaar, Willemijn

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!