DAG 28 - BOURG-FIDELE/SIGNY-L,ABBAYE : 30 KM(!)

Totaal : 514 km. Nog een mijlpaaltje : de eerste 500 km gelopen. Wat een dag, record gelopen, onvrijwillig 30 km, grootste deel gelukkig erg mooie route, met verre uitzichten over het landschap rondom, heel helder mooi weer, groen golvend glooiend met gele stukken van het koolzaad. Via Rimogne, koffie bij café Saint Jacques, had er ook wat moeten eten, als ik dat vantevoren geweten had..Door naar Remilly-les-Pothées, waar ik é slaapadressen had, geprobeerd te bellen, vergeefs. Het is Pasen, iedereen zit met de familie, nog rondgevraagd, nee hoor, wordt niks, ook niet in de buurt. Toen meteen maar besloten gewoon flink door te stappen naar Signy, zou wel 30 km worden, maar het was nog vroeg, ik voelde me goed, en ik wist zeker dat ik er kon eten en slapen. Arriveerde precies om è uur, beetje hyper, en het driegangen-diner stond klaar, oooh wat smaakt dat dan ! Tot en met 11 uur lag ik ongeveer IN de kerkklok, die elk kwartier sloeg (voelde me net de gebochelde van de Notre-Dame : "Ze bells, ze bells!"), en toen stopte die tot 8 uur. Lunch : brood + appel Diner : soep + lamsschenkel + perentaart + rode wijn Lief zijn voor jezelf, tot snel, Willemijn