Compostelagirl.reismee.nl

DAG 27 - OIGNIES/BOURG-FIDELE : 23 KM.

Totaal : 484 km.

Mijlpaal : ben in FRANKRIJK!!!

Dacht ik even snel 's morgens in 2,5 uur door een enorm groot Bois hier te lopen, nou mooi niet, slechte route-bewijzering, en ja hoor, middenin enorm woud verdwaald. weer dankzij kompasje (thanx Nancy!) redelijk de goede kant opgelopen, maar je gaat toch een beetje lopen panieken, wat als ik nog uren moet lopen voordat ik tegen die weg aanloop. Maar daar was Jacobus, na 1,5 uur: komt ineens, in de volkomen verlatenheid, een groen autootje uit een zijpad, hoe bestaat het, wat een toeval, of niet, de boswachter...Vriendelijk man met grijze baard, beheert in zijn eentje 2000 hectare. heeft me een lift geven naar de rand van het bos, tot aan de rand van Rocroi. Oui! Vestingstadje in de vorm van een ster, pasta gegetn omdat ik intussen stierf van de honger.

Geslapen op camping La Muree in Bourg-Fidele, in een campertje, iedereen aan te raden, super-lokatie, alles erop en eraan, wasje gedraaid, hele vrolijke familie met kinderen en kleinkinderen, je zit er gewoon tussen, tot 20.30 heerlijk buiten, 11 uur geslapen!

Diner : charcuterie met friet + Colonel (papa en mama!)

Lieverds, tot snel, dankjulliewel voor alle mooie reacties, Willemijn

Reacties

Reacties

Evelien

Hoi Willemijn. Allereerst niets dan lof voor je geweldige prestatie! Je bent alweer in Frankrijk. Wat gaat dat snel. Ik geniet van je verhalen. Je maakt wat mee zeg. Erg leuk om te lezen.
Ik ben zelf nu een paar dagen over uit Atlanta. Vorige week waren Eelco en Jeremy allebei in Atlanta. Even samen wezen eten. Was gezellig.
Nou Wiilemijn, nog heel veel geluk, mooi weer en weinig blaren. Geniet. Evelien

Marcel van Eijden

jij bedankt voor je mooie verhalen die de wereld weer een stukje mooier maken.

Manuela Anthonissen

Hoi Willemijn, ik volg je op de voet. Je lijkt er steeds meer van te genieten. Dat is geweldig! En wat ga je goed!!! Ik gun je deze ervaring en hoop net als al je andere volgers dat je geen lichamelijke klachten krijgt. De positieve energie die je op doet, zal je helpen je rug recht te houden. Op naar een volgende mooie wandeling en een heerlijk puur dineetje. Zeg ze dat ze lief voor je moeten zijn. Grtjs, Manuela

kaaskop1966

Hoi Willemijn,

Ik heb de routekaart erbij en zie dat je zo ongeveer in de champagnestreek van Reims aankomt. Wat lijkt het al lang geleden dat je toen in het natte groene hart begonnen bent met je avontuur. De natuur was hier nu ook op zijn paasbest en we gaan ook een zomerse koninginnedag tegemoet. Veel wandelplezier op de franse weidevelden en bossen.
Fromage de tête Henk 1966

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!