Compostelagirl.reismee.nl

DAG 23 - PROFONDEVILLE/DINANT : 20 KM.

Totaal : 402 km.

Een van de grote lessen van dit avontuur is, dat niets gaat zoals gepland. Wilde heel graag in de Abdij van Leffe, naast Dinant, overnachten, bekende pelgrims-overnachting. Had ook gebeld, maar helaas, geen plaats meer in de herberg voor Willemijnmet de bobbel op de rug. denk overigens niet : o lekker bier drinken daar, dat is lang geleden overgenomen door professionele brouwers, ze ontvangen daar een deel van. Terug in Dinant boven kroeg beland, kon daar wel slapen; was wel zo slim om bovenste kamertje op zolder te vragen, minste lawaai. Ik gloei gewoon helemaal na van de hitte, jezou toch zweren dat het augustus was...Heerlijk al dieverschillende ijskoude biertjes, niet meer dan een hoor, dan val ik om.

Lunch : asperges (vanaf nu weer gwoon op zn frans aan de dagschotels, kost geen drol)

Diner : crepe

Ben blij dat jullie ook zulk mooi weer hebben, tot snel, lief zijn, Willemijn

Karina

Asperges!!

Marcel van Eijden

wat leuk om elke keer van je te lezen en over je te lezen. Heb eindelijk uitgevonden hoe ik moest reageren. Want wilde dat al eerder doen toen je in Limburg was en toenje natuurlijk vla(aai) gegeten had..
en nu dan de asperges. Heb er vandaag een hele hoop schoongemaakt, allemaal van eigen land.. altijd heerlijk.
Ik heb precies hetzelfde gezegd, het lijkt wel augustus.. ben benieuwd hoe straks augustus is..
dikke zoen..
marcel