Compostelagirl.reismee.nl

DAG 21 - NAMEN(RUSTDAG)

Ja ik leef nog, al die tijd geen Internet te vinden, echt waar, ben al stuk verder...

Heb eindelijk al mijn route-spullen, en kan nu rustig bekijken en voorbereiden (dankje M en R!). Voor het eerst met blote benen in jurkje in de zon, durfde ik eerst nog niet, mis ik natuurlijk wel mijn hakken :-) . Precies drie weken onderweg, het lijkt gisteren dat ik jullie achterliet in mijn Vondelparkje, hoe groen is het inmiddels daar?

Morgen weer lopen, zin in, tot snel, Willemijn

Reacties

Reacties

josina van urk-weber

Beste Willemijn,

Wij wensen je veel succes toe met deze geweldige prestatie.

Groetjes,

Josina en Jan van Urk

Peter Snijders

Hey Willemijn,
Hier alles groen en bloedje heet... genieten dus!
x Peter

Karina

Wij hebben net een paar rokjesdagen gehad. Alles bloeit! Toi toi meid!

danny

Ha, het was inderdaad stil vanaf jouw kant, pasen in amsterdam helemaal niet met meer toeristen dan ooit in jaren!. Groen en zonnig hierzo. Best lekker, eigenlijk zomers te noemen. Erg mooi om zo via de digitale snelweg op de hoogte te blijven van jouw stappen in het leven. Kijk er elke dag naar uit. Dikke kus en de koninginnedag zal je missen, mij en man lief ook wij vertrekken vrijdag voor een week binnenland turkije. We logeren daar in een oud dorp gebouwd tegen een berg aan en hebben dus een grot woning in the middle of f****** no where. Heerlijk ff geen mensen massa. Heel veel Liefs en hou het goed schat.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!