Compostelagirl.reismee.nl

DAG 20 - ANDENNE/NAMUR(NAMEN) : 17 KM

Totaal : 367 km.

Steile rotswanden gezien met klimmertjes, van mijn leven niet, maar ja, dat zeggen zij waarschijnlijk van 3000 km lopen. Mooie oude vergane buitens, de bossen hebben alle kleuren, zoals in de herfst, maar dan allemaal verschillende tinten lichtgroen. Blijft het perfecte (wandel)weer.

Namen is echt leuke stad, waar ik me weer een beetje thuis voel, iets meer zuidelijk temperament. Enorme citadel boven de Maas, veel oud cultuurgoed, veel terrassen en tentjes, mensen war gezelliger, waar het zomerweer en de paasvakantie ongetwijfeld ook aan bijdragen; Neem een rustdag, kaarten etc. bestuderen, ben beetje moe, is goed voor me. Dec eerste nacht in de jeugdherberg geslapen, leuk, herinneringen aan schoolreisjes.

Lunch: crocque madame + pilsje

Diner : steak tartare, echte verse + rode wijn

Lief zijn voor elkaar, tot snel, Willemijn

Reacties

Reacties

Hans

Lieve Willemijn. Onvoorstelbaar dat je al zo'n end gelopen hebt. Met de auto vind ik het al ver, laat staan met de sneakers....! Heb je wel gemist met Wasteland. Was leuk, maar niet heel bijzonder. November parties zijn altijd beter. Komend Paasweekend lang wknend naar Schier met paar vrienden. Blijf lekker genieten meid en wees lekker 'in sync'...! X

Mark Coutinho

Geniet van je 'vrije' dag!

Maud

Nu ik wat minder vaak kan bellen zal ik meer schrijven! Elke ochtend als ik over de Brouwersgracht naar CS loop (op dit moment net na zonsondergang) denk ik aan hoe jij jouw wandeling van die dag begint (ietsje langer). En krijg dan ook gezonde gevoelens van jaloezie en relativiteit. Vooral het één zijn met de natuur benijd ik je (en trouwens de vrienden die je om je heen hebt, afgaande op de reactie's)...Ben nog steeds trots op je! X

Hans Schuppert

Hoi Willemijn. Heerlijk om je reisverslag te lezen. Ik zie je de hele tijd door die prachtige natuur lopen en door mooie dorpjes. Krijg ook zin in de natuur. Ga heerlijk met Hans naar Schiermonnikoog dit weekend (zie bericht hierboven!). Geweldig dat je zulk mooi weer hebt!
Lieve groet, XXXHans

Ria en Bart

Hoi Willemijn, We hebben jou ontmoet op onze proef-pelgrimstoch. Hoe gaat het? Veel klimmen hè. We hebben 62 km gelopen, tot de auto in 2 dagen. Te ver, hebben aan jou gedacht hoor, rustig aan zei je steeds.Als we nu gaan hebben we geen auto waar we naar toe moeten lopen. Kunnen we het per dag bekijken. Veel plezier en tot ziens

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!