Compostelagirl.reismee.nl

DAG 19 - HUY/ANDENNE : 13 KM.

Totaal : 350 km.

Jacobus/God/Boedha zij dank (wat je wilt), een heel veel betere dag...Kan de smile niet tussen mijn oren vandaan krijgen, heel rustig aan gedaan na gisteren, eerst nog even Huy bekeken, erg stijlvol, in de kerk foto genomen van hele oude Sint Christoffel (voor Eugene). Merk lichaam en geest nog een beetje moe zijn. Het mooie weer gaat maar door, echt zoveel mazzel, vanaf 1 uur waterige zon. Geen zuchtje wind, glad water, waarin alles weerspiegeld wordt. Overal bloesems; vol en topzwaar, geen blaadje valt door de windstilte. Nu iit. gisteren erg mooi stuk langs de Maas, met als toppertje Ben-Ahin, oud dorp met gras-boulevard met bloesembomen,het licht, de kleuren, de temperatuur, alles klopt.

Slapen in Andenne, niet erg aantrekkelijk, bij mensen buiten het dorp, heerlijk in de stilte.

Missed you Wasteland-people!

Lunch : vieze hamburger

Diner : klassieke asperges + witte wijn

Lief zijn voor elkaar, tot snel, Willemijn

katrin

Iedereen wil je verhalen lezen. Helma, een vriendin van me, ook. Ze was op mijn 50ste en kan jou heel goed herinneren.
Heel veel plezier verder.

kaaskop1966

het is maandagmiddag half 5.
Kaaskoppie zit op kantoor aan de Keizersgracht en kijkt naar buiten in de achtertuin. Hij ziet een duif rondfladderen in de zon. En denkt bij zichzelf. Zou Willemijn al de heuvels in de Ardennen beklimmen ? hij kijkt op zijn mail en ziet een nieuw bericht oplichten. en leest hoe Willemijn met haar knapzak langs de Meuse wandelt, geniet van alle bloesems en mooie kleuren. Haar buikje volgegeten met heerlijk zomergoud. Asperges met rolletjes ham zo van het land. Zucht,,, Kaaskoppie kijkt maar nog eens naar buiten. Natuurlijk gunt hij het Willemijn, maar hij is op dat moment toch een tikkeltje jaloers. Kaaskoppie zet zijn PC uit en pakt de trein naar Kaasstad. En hoopt morgenavond weer weg te dromen met een mooi reisverhaal van Willemijn in de Belgische Ardennen.
't ga je goed. Au Revoir,
Henk fromage de tête

Wade and Ben

hey hon

we had a proost for you last sat! The London boys send there love. WL was ok, not the best. Bad music!! and of course you weren't there so it was a little strange. Its been amazing weather here too. lets hope it stays that way for a while.
enjoy

take care x Stefan says Hi too