Compostelagirl.reismee.nl

DAG 14 - MAASEIK/SITTARD : 25 KM.

Totaal : 263 km.

Zonder dat ik het echt doorhad, het verst totnutoe gelopen, misschien door pre-occupatie met route-kaarten die opgestuurd en kwijt waren, lastig, inmiddels opgelost. En weer een schitterende wandeling op deze laatste zomerdag, bij Maaseik de Maasbrug over en weer terug in Nederland. Pad door de weilanden, Roosteren, over de dijk naar Papenhoven, Born, ineens een stuk door een soort sprookjesbos, en dan Limbricht. Een pilsje gevat bij ouderwets dorpscafé, waar 6 oude dames en 1 oude heer mijn avontuur toch maar heel apart vonden. In Sittard op de markt in laatste zon gegeten, slapen bij vrouw alleen die ik verder niet gesproken heb, kan ook.

Dankjewel lieve Martine, en ik begrijp je verhaal heel goed.

Dankjewel lieve Erik, voor je steun en je gouden handen, die ik nu natuurlijk meer mis dan ooit!

Merci chère Michael, pour ton cadeau, je suis à la route pour France, plaisir en Hollande!

En sorry nicht Jacobine (en neef Jakob), dat ik jullie in mijn verzameling vergeten was, het is toch wel buitengewoon duidelijk dat het mijn bestemming was dit te doen.

Lieve collega´s, ik heb inmiddels ruim 300 Euro opgehaald, niet veel, maar alles telt. Heb ondervonden dat het buiten ons werk en Amsterdam toch een stuk lastiger onderwerp is, blijft vaak ver-van-mijn-bed, mensen zijn begrijpend, maar dat is het. Maar ik blijf mijn best doen, dat beloof ik!

Lunch : zelfgemaakte boterhammen + appels

Diner : enorme salade (mis mijn groenten)

Lief zijn voor elkaar,tot snel, Willemijn

Reacties

Reacties

annederuijter

lieve Willemijn,je bent al een eind op weg,mooie verhalen van wat je meemaakt,heel bizonder allemaal.

lieve groetjes Anne.

kaaskop1966

Hoi Willemijn,
Ik stel voor dat we een prijsvraag doen.
Hoeveel kilometers zal je in totaal gaan lopen van Amsterdam naar Santiago ?
De oplossing ... x € 0,01 naar jouw actie storten.
Volgens Google-Routeplanner is het 2.052 km x € 0,01 = dus € 20,52 komt er van mij op jouw rekening.
O, en de winnaar wint een dineravondje met jouw persoontje. Dat is jou wel toevertrouwd,,,
Waarop kan ik het geld storten ?
Groetjes, Henk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!