Compostelagirl.reismee.nl

DAG 11 - LEENDE-WEERT :23 KM

Totaal : 228 km.

Vandaag allermooiste wandelweer totnutoe, het Grote Niet Te Vermijden Vakantiegevoel, wat ben ik toch een mazzelaar. Op vleugeltjes gelopen, een uurtje voor aankomst een witbiertje op terras, loopt wel heel lekker daarna, nu begrijp ik dat in al die verslagen...' s Avonds eindelijk weer normaal goed eten (ja, verwend), op plein. Heel luxe geslapen bij mensen thuis.

Een vrouw onderweg bij de koffie sprak me aan,haar zus ging binnenkort lopen in Spanje.

En vrouw middenin het bos, zei, vol bewondering,verbazing, dat ze dat zelf ook wel zou willen, maar dat ze niet durfde. Toen ik vroeg, waar ze bang voor was, vertelde ze dat ze angst-stoornissen had. Toen ik voorstelde, om dan misschien hiet in Nederland in gezelschap met wat mensen te wandelen, zei ze dat dat niet ging vanwege de hond (bordercollie) : die heeft verlatingsangst.

Lunch : broodje salami+koffie+appeltaart+witbier

Diner : tapas!

Lief zijn voor jezelf, tot snel, Willemijn

Reacties

Reacties

jacobine

Aaaaaghhh, zou zo met je mee willen lopen!!!

Maar ook dat zit in mijn planning.dezelfde route als jij lopen.laat daarom zo hier en daar een Waardhuizen teken achter...(jacob teken).....

Quote:
Als ik lééf, dan heb ik lief.
Daarin kan ik niet selecteren,
de knop aan of uit zetten.
Ik heb eenvoudigweg lief!
Liefde IS onvoorwaardelijk.
De wijze waarop ik dit naar een ander uit
kan natuurlijk heel verschillende zijn."

Marcel Derkse

Mary Hommes

Hoi Willemijn, wat heerlijk om je verhalen te lezen. Kon helaas niet bij je afscheid zijn.
Het lijkt me geweldig om zo'n reis te maken, en het is heel bijzonder dat alle Jacob's en Jacobina's nu bij je komen.
Veel succes,
Mary

Maud

Dag zus,

Vergeet nicht Jacobine (zie hieronder, voor de lezers) en neef Jakob niet! ;)
Fijn om mee te reizen, denk veel aan je.

Veel liefs van Roland, Chili, Nero, Wiep en mij!

kaaskop1966

En zo kom je steeds meer boven de zeespiegel en zit je al bijna in het heuvelland. En ik weet uit ervaring dat een witbier met een stukkie Limburgse vlaai je veel energie kan geven. Ga zo door en zet de ene voetstap maar steeds voor de andere, enz. enz.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!