Compostelagirl.reismee.nl

DAG 6 - HEUSDEN/DEN BOSCH - 14 KM

Totaal aantal kilometers : 122

Weer heerlijk uitgebreid ontbeten, dat kunnen de nederlandse dames wel. Geen zorgen over genoeg eten, ik ontbijt elke dag echt schandalig veel! Prachtig lenteweertje, bewolkt maar zacht, geen wind. Hele stuk langs de Maas, over de dijk, niet te lang vandaag, naar Den Bosch. Koffie in Bokhoven, via Engelen, toen helaas laatste uur door industrie-gebied, wat ben je dan blij wanneer je die schitterende Sint Jan ziet. Gezellige bourgondische stad, heel druk, alles buiten. Mijn eerste stempel buiten Amsterdam gekregen in mijn Compostela-paspoort, voelde toch wel heel bijzonder. Goedkoop pensionnetje in centrum, bij meneer pastoor ging helaas niet., zunne. Kaarsje gebrand bij Maria, heel mooi...

Terrasje gepakt, net het buitenland, gezellig. Blaren gaan goed, beetje last van mijn rechterknie, maar is allemaal normaal, dat lichaam is gewoon aan het zoeken naar balans : He hallo, gaan we dit elke dag doen, zo ver lopen?

Lunch : worstenbroodjes(heel Brabants) + Leffe Blond

Diner : eerst tapas, toen caecarsalade en heel veel brood

Moet nu bij de pc weg, morgen verslag van vandaag, lief zijn, tot snel, Willemijn

Peter

Had je een paar dagen niet kunnen volgen en nu ineens 4 reisverhalen ineens. Wat doe je het goed, en al bijna in het buitenland ;-)
Lieve groeten,
Peter

Katrin

Wij, Rob, Tessa, Casper en Katrin, genieten van je verhalen.

xx

kaaskop1966

Tjonge, je hebt er de pas nu flink in.
Soms doe je me aan Swiebertje denken, ha, ha , ha.
Houdoe naar Brabant

Charissa

Wat leuk om jouw avonturen hier te lezen!!
Veel plezier en sterktex