Compostelagirl.reismee.nl

DAG 5 - GORINCHEM/HEUSDEN - 19 KM

Veer naar Woudrichem, schitterend weer, weet je nog, die zaterdag dat het zomer was? Langs de Maas, Rijswijk, Giessen, stukje omgelopen via drukke weg, wennen aan de drukte en de lelijkheid. Via Andel, Veen, richting Wijk en Aalburg, naar Heusden, prachtig vestingstadje. Onderweg nog een biertje gedronken, vlak voor het einde, en dat smaakt dan lekker..., in zo'n keet-cafe, liep er ineens tegenaan, met 1 stoel in de zon! Geweldig, met biljartende mannetjes, kreeg er prompt nog een aangeboden, flesjes uit het krat...

Eerste blaarbeginselen, op zelfde plekje beide voeten, toch door de warmte, maar ik heb er geen last van. Rugzak voelde super, met mouwloos shirt in de zon voelde ik me erg stoer, vooral als mensen dan ook nog toeterden of belden.

In Heusden op plein spa-tje gedronken, aangeboden door stel met Porsche, heel relaxed en geinteresseerd. Slapen bij mevr. Hols in heel mooi oud huisje in centrum, vol antiek, deed me aan mijn moeder denken, zorgzame bijzondere vrouw. Buiten dineren bij ondergaande zon, vakantie...hoe dankbaar ben ik voor dit allemaal.

Lunch : stapel zelfgemaakte boterhammen + appel

Diner : baars + heel veel garni

Lief zijn voor jezelf, tot snel, Willemijn

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!