Compostelagirl.reismee.nl

DAG 4 - HAASTRECHT/GORINCHEM - 24 KM

Geen zorgen jongens en meisjes, moest helaas stoppen met internet na verslag slechte dag, maar voor de rest alleen maar mooi weer en geweldige dagen. Kan nu eindelijk weer bij mensen in Boxtel/Kampina op de pc, zie verderop.

Vannacht 11 uur geslapen, kennelijk toch even nodig. Mooi wandelweer vandaag, onder een lage grijze lucht, geen regen, de zon kwam aan het einde van de dag. Naar Gorinchem, via Vlist, prachtig weggetje langs de Vlist, grote rijke boerderijen. dan Schoonhoven, mooi oud stadje, het veer over de Lek naar Nieuwpoort.. heerlijk lopen langs de rivier, tot Noordeloos, 'in the middle of nowhere', gepicknickt, schrik me wezenloos als ik voor me uitstarend ineens een stem achter me hoor, een wandelende lokale dame. Ik dacht in Gorinchem wel op de bonnefooi een slaapplek te kunnen regelen, nou mooi niet dus, zeker nog 2 km extra op zoek.Van diemeisjes in het VVV die ook niets wisten, in het centrum althans. Ben ik uiteindelijk in het Campanile beland, midden tussen de snelwegen, wel met lang heet bad, elk nadeel hep zn voordeel...

De linkerschouder gaat steeds beter, voeten gevoelig maar ok.

Lunch : 2 appels+ grote mueslikoek

Diner : lasagna+ salade

Maakje geen zorgen, ik heb totnutoe prachtig wandelweer, niet te warm, Nederland op zn best. En ik loop echt niet te veel, luister naar mijn lichaam.

Lief zijn voor elkaar, tot snel, Willemijn

Reacties

Reacties

John Hilgers

Hoi Willemijn,

We zullen lief zijn voor elkaar!! Jij veel succes met het wandelen door ons kikkerlandje. Wel iets meer eten dan 2 appels en een grote mueslikoek.
Groetjes, John

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!