Compostelagirl.reismee.nl

NOG 1 DAG...ROUTEKAART

Lieve allemaal,

Bijgaand eindelijk een beetje behoorlijke routekaart, die zo goed als overeenkomt met mijn geplande tocht, geleend van een hele leuke blog van een mede-pelgrim (de dagen kloppen dus niet!).En ja, ik zit hier in een leeg huis, te wachten tot ik morgenochtend wegloop uit het Vondelpark, nu helemaal relaxed, want alles is geregeld. Op mijn afscheidstour heb ik 'tot over vijf maanden'gezegd tegen iedereen, en vooral tijdens mijn borrel, en dat was gek en mooi en emotioneel.

Ik wil Hans en Sjoerd bedanken voor hun lieve bijdrage.

Ik wil Eelco en Jerry bedanken voor ALLES.

En wil ik speciaal Café The Queenshead bedanken, lieve Arjan en Don, voor een GROTE bijdrage voor het Aidsfonds-StopAidsNow, fantastisch! Veel mensen weten volgens mij niet wat een ontzettend fijn Amsterdams café dit is, op de Zeedijk. Mooi bruin en sfeervol, met uitzicht op een hoek van grachten, waar je zou zweren dat je in de 17e eeuw zit. Voor mij is het vooral een tweede huiskamer geworden, zo af en toe als een mens daar behoefte aan heeft, met een relaxed gemengd publiek, man-vrouw, ho-he, en fijne vrienden om iets mee te drinken en mee te praten. Dankjulliewel voor je steun en de hele gezellige afscheidsborrelborrel vrijdag,ik ga het dropshotje missen...

The longest journey a man must take is the eighteen inches from his head to his heart.

Morgen begint het grote avontuur! Lief zijn voor elkaar en voor jezelf, tot snel, Willemijn

Reacties

Reacties

Karina

Hoi Willemijn,
Tof dat het allemaal is gelukt met je huis. Geluk is met je. Helaas kon ik er niet bij zijn vrijdag, door een opdracht die zo snel mogelijk af moest. Ik wens je in ieder geval nog meer geluk & mooie ontmoetingen met bijzondere mensen. Groetje van Karina.

Wilbert

Hallo Willemijn, ik volg je al een paar dagen.
Ik ga ook over een paar dagen vertrekken en ik hoop dat ik je onderweg tegenkom.
Ik vertrek vanuit Kerkrade over aken, dat is makkelijker voor mij. Ik volg eerst de via mosana dus ik zal eerst een paar dagen voor je lopen maar ik ben zeker dat ik je onderweg tegen zal komen. Ik ben 46 jaar jong en ook ik ga het halen. Heel veel succes met je tocht en wij zien ons.
PS ik ben te herkennen aan mijn strooien hoed.

Wilbert

Ps e-mail adress is wilbertvanderlee@telfort.nl

Mark Coutinho

Heel veel succes en plezier, Willemijn. Ik zal je volgen!

Peter Snijders

Lieve Willemijn,
Nogmaals heel veel plezier en succes onderweg en we volgen je! Dikke kus,
Peter

Jerry

Bedankt jij ook Willemijn - voor alles ! xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!