Compostelagirl.reismee.nl

WIJZIGING VERTREKDATUM EN DANKBAARHEID

In tegenstelling tot eerdere berichten van mijn kant (sorry collega's) heb ik door omstandigheden besloten TOCH dinsdag 29 maart te vertrekken, 's morgens om 9.00-9.30 uur, in het Vondelpark.

Bovendien wil ik heel graag wat mensen bedanken voor hun steun, ik voel me er nederig en dankbaar door :

Lieve Adriaan, dankjewel voor je bijdrage.

Lieve Loic, dankjewel voor je bijdrage.

Lieve Danny, dankjewel voor de extra foto's.

Voorlopig heb ik voldoende fotoruimte, ik kan een tijd vooruit.

Festina Lente/Haast je langzaam/Keizer Augustus

Tot snel, lief zijn voor elkaar, Willemijn

Reacties

Reacties

kaaskop1966

Mijn broeders en zusters, beschouw het als een groot geluk, wanneer allerlei beproevingen u overkomen. Want u weet ; doorstaat uw geloof de beproeving, dan is standvastigheid het resultaat.
Dit staat in het 1e vers van het bijbelboek van Jacobus.

Ik wens je een goede, spirituele reis en zal "eerbiedig" luisteren naar je ervaringen die je in je blogs meedeelt.
Kaaskop Henk -SAN!

Ben

Geen van de data laat mij toe je uit te wuiven, vandaar deze groet. Hoe dichterbij je vertrek komt (een datum is maar een datum) hoe meer ik me realiseer voor wat voor een uitdaging je staat! Ik wens je al het goede (en vooral veel zon!!!!!!) Ben.

Maud

Ben erg trots op je, zus!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!